Search
Duminica 1 Decembrie 2024
  • :
  • :

BCR oferă o nouă modalitate de plată prin internet banking

BCR-19.08Banca Comercială Română (BCR) pune la dispoziția clienților săi o nouă modalitate de plată a produselor comandate pe site-urile comercianților parteneri, prin Click 24 Banking, în parteneriat cu PayU.

Soluția este extrem de simplu de folosit: după ce aleg produsul sau serviciul dorit de pe site-urile comercianților parteneri și optează pentru achitarea comenzii prin această opțiune de plată, clienții sunt direcționați către Click 24 Banking BCR unde, după autentificarea în aplicație, vor avea posibilitatea să vizualizeze direct ordinul de plată precompletat cu datele comenzii. Clienții trebuie doar să verifice detaliile plății și să autorizeze plata.

“Plata instant a produselor prin internet banking vine în susținerea comerțului electronic aflat în creștere, ca o alternativă la plata prin ramburs, în special pentru comercianții de încredere și cu o calitate ridicată a serviciilor. Simplitatea metodei și garanția BCR că niciun fel de date personale nu sunt transmise în acest proces către comercianți vor ajuta clienții să aleagă într-o pondere și mai mare plățile electronice în detrimentul plăților cu numerar, prin ramburs”, a declarat Bogdan Marin, director Managementul Canalelor Retail în cadrul BCR.

Tranzacționarea prin internet banking oferă întregului proces un grad sporit de securitate. Tranzacțiile sunt autorizate pe baza codurilor unice generate de dispozitivul token, în zona de internet banking administrată de bancă, oferind cea mai mare garanție clienților că niciun detaliu referitor la metoda de plată nu va fi transmis către comercianți.

„Plata prin Internet Banking cu confirmare instant – a cinsprezecea metodă de plată din portofoliul PayU Romania – contribuie la creșterea plății online în comerțul electronic, oferind beneficii atât comercianților, cât și cumpărătorilor online. Cumpărătorii pot plăti în siguranță, cu o metodă cu care sunt deja familiarizați, în condiții de securitate maximă, în timp ce, pentru magazinele online, generează business adițional, reducând în același timp costurile operaționale. Comercianții au acces simplu și rapid la acest nou canal de plată, prin semnarea unui act adițional la contractul deja existent cu PayU. În majoritatea cazurilor, activarea noii metode nu necesită intervenții tehnice pe fluxul deja existent”, a declarat Daniel Nicolescu, CEO PayU Romania.

Confirmarea tranzacției este trimisă instant către comerciant și astfel comanda este eliberată imediat.

Nu există niciun cost pentru realizarea plății pe internet și niciun cost suplimentar pentru utilizarea serviciului Click 24 Banking. Se achită întotdeauna doar valoarea produselor comandate.

„Magazinele online cu site-uri de încredere, ușor de folosit și livrări rapide știu că aceste metode inovative sunt cele care le cresc vânzările și le securizează veniturile. De aceea contăm pe o adopție cât mai rapidă a acestei noi metode de plată în rândul lor. Suntem pregătiți să îi promovăm către clienții noștri și să le explicăm acestora toate avantajele acestui tip de plată”, a adăugat Bogdan Marin.

Această metodă de plată oferă:

  • Simplitate – ordin de plată precompletat, autorizare simplă a tranzacției;
  • Siguranță – autentificare și autorizare pe baza dispozitivului token în Click 24 Banking BCR;
  • Rapiditate – confirmare instantă a tranzacției;
  • Eficiență – tranzacții rapide, fără cash, prin ordin de plată.

Clienții care doresc să folosească această modalitate de plată vor recunoaște această opțiune de plată prin prezența logo-ului BCR pe site-urile de comerț electronic partenere.

Banca Comercială Română (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operațiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie și piețe de capital), precum și societățile de profil de pe piața leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuințe și a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR oferă gama completă de produse și servicii financiare prin intermediul unei rețele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor și 561 de unități retail localizate în majoritatea orașelor din întreaga țară cu peste 10.000 de locuitori.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *