Search
Marti 25 Iunie 2019
  • :
  • :

Londra, vedeta MasterCard Global Destinations

london2

Foto: http://kqmagazine.co.uk

Londra și-a menținut poziția de cea mai bine clasată destinație internațională pentru călătorii, pentru a cincea oară în șapte ani, conform studiului anual MasterCard Global Destinations Cities Index.

Pe baza unei înțelegeri aprofundate a șabloanelor de călătorie, Global Destinations Cities Index furnizează un clasament al celor mai vizitate 132 orașe din lume. Mai mult decât un simplu ghid de călătorii, Indexul oferă o perspectivă detaliată a modului în care oamenii călătoresc și adresează importanța și calitatea orașelor lumii ca domicilii, destinații și motoare de creștere.

Conform studiului, se estimează că Londra va primi 18,82 milioane de vizitatori internaționali în 2015, cu puțin mai mult decât ocupantul locului doi, Bangkok. Cele două orașe au fost fruntașele topului la fiecare ediție. Numărul de vizitatori care stau peste noapte prognozat pentru restul orașelor din top 10:

·         Bangkok – 18,24 milioane vizitatori

·         Paris – 16,06 milioane vizitatori

·         Dubai – 14,26 milioane vizitatori

·         Istanbul – 12,56 milioane vizitatori

·         New York – 12,27 milioane vizitatori

·         Singapore – 11,88 milioane vizitatori

·         Kuala Lumpur – 11,12 milioane vizitatori

·         Seoul – 10,35 milioane vizitatori

·         Hong Kong – 8,66 milioane vizitatori

Bucureștiul se situează pe locul 81 în GDCI 2015, iar la nivel regional (Europa) pe locul 28, cu o poziție mai sus decât anul trecut. Astfel, se estimează că Bucureștiul va găzdui 1,02 milioane vizitatori internaționali, în creștere cu 5,2% față de 2014. Aceștia vor cheltui pe durata șederii lor un total estimat de 287 milioane dolari, cu 2,4% mai mult decât în anul precedent. În medie, un vizitator a cheltuit în București anul trecut 281 dolari.

“MasterCard înțelege importanța orașelor de pe mapamond, atât pentru călători, cât și pentru rezidenți”, a declarat Ann Cairns, președintele International Markets, MasterCard. “Studiul de acest an ne ajută să înțelegem cât de interconectate sunt orașele lumii, precum și rolul semnificativ pe care îl joacă în conectarea unui număr de oameni mai mare decât oricând.”

Să înțelegem ce alimentează dezvoltarea orașelor lumii

În 2015 se estimează că aproximativ 383 milioane de călătorii cu ședere peste noapte vor fi făcute de vizitatori internaționali în cele 132 orașe analizate de Index, ceea ce reprezintă o cerere masivă de bunuri, servicii și experiențe, întrucât aceștia vor cheltui un total de 360 miliarde dolari pe durata vizitelor.

Conform raportului Națiunilor Unite asupra Perspectivelor de Urbanizare Mondială, două treimi din populația lumii va locui în mediul urban până în 2050. Prin prognozarea numărului de vizitatori internaționali, Global Destination Cities Index relevă infrastructura necesară pentru a satisfice atât așteptările localnicilor, cât și ale vizitatorilor.

Companiile și guvernele pot utiliza concluzii din studiu pentru a identifica acele zone – de la tranzit, la experiențe culturale, la infrastructură – în care sunt necesare investiții pentru creștere constantă, inovație și sustenabilitate.

“Acest index este doar începutul. Printr-o îmbinare puternică de insight-uri, inovație și experiență, MasterCard ajută la construirea orașelor inteligente ale viitorului”, a adăugat Cairns.

Inovarea infrastructurii și experiența consumatorilor

Orașe importante precum Londra și Chicago construiesc un sistem de tranzit deschis, interoperabil, facilitat de plățile contactless și mobile MasterCard. Operațiunile simplificate ajută la sprijinirea investițiilor în alte tipuri de infrastructură.

MasterCard a dezvoltat, de asemenea, programe de marketing pentru a sprijini rolul semnificativ al orașelor ca sicentre de interacțiune umană. De fapt, șase dintre destinațiile din top 10 al Global Destinations Cities Index sunt, totodată, Priceless Cities – platforma globală unică a MasterCard ce oferă experiențe incomparabile, acces privilegiat la evenimente și atracții și oferte speciale ale comercianților.

Orașe destinații – Tendințe:

La nivel global, câteva tendințe ies in evidență:

  • Asia/Pacific – Această regiune găzduiește trei dintre cele patru orașe cu cea mai rapidă creștere între 2009 și 2015 – Colombo, Chengdu și Osaka.
  • Europa – Istanbul este cea mai diversificată destinație, cu 50% dintre vizitatori provenind din 33 orașe diferite.
  • America Latină – Lima este atât destinația de top, cât și orașul cu cea mai rapidă creștere din regiune, înregistrând cu aproape 50% mai mulți vizitatori internaționali decât secondantul Mexico City.
  • Orientul Mijlociu și Africa – Dubai continuă să fie unul dintre orașele cu cel mai accelerat ritm de creștere în top zece, în timp ce Abu Dhabi are a treia cea mai rapidă creștere ca oraș destinație, per total, între 2009 și 2015.
  • America de Nord – Houston are cea mai rapidă creștere din America de Nord din 2009 și este singura destinație din America de Nord cu o creștere de două cifre.

Despre Indexul MasterCard Global Destination Cities

Indexul MasterCard Global Destination Cities ierarhizează orașele în funcție de numărul total al sosirilor vizitatorilor internaționali și cheltuielile transfrontaliere a acestor vizitatori în orașele destinație, furnizând prognoze de creștere privind numărul vizitatorilor și pasagerilor pentru 2015.

Date publice sunt utilizate pentru stabilirea numărului de vizitatori internaționali și cheltuielile transfrontaliere, în fiecare dintre cele 132 orașe destinație, folosind algoritmi special concepuți în acest sens; se acordă o atenție sporită pentru a elimina efectele de hub pentru destinații precum Singapore, Dubai, Amsterdam sau Frankfurt.

Acest Index și rapoartele aferente nu sunt bazate pe volume sau date tranzacționale MasterCard.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *