Meli Melo Paris, liderul pieței locale de retail de bijuterii și accesorii fashion din România, a înregistrat în 2012 o creștere cu circa 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu 2011. Astfel, anul trecut compania a raportat un business de peste 8,25 milioane de euro.
În 2011 cifra de afaceri a companiei a fost de peste 7,65 milioane de euro, pentru ca în 2012 să fie înregistrată o creștere de aproximativ 10% a business-ului, la 8,25 milioane de euro, potrivit managementului Meli Melo Paris. Majorarea cifrei de afaceri a fost susținută de inaugurarea de noi magazine, dar și de încrederea românilor în produsele comercializate, informează un comunicat de presă al societății.
Pentru anul în curs compania mizează pe menținerea cifrei de afaceri la nivelul celei înregistrate în 2012 și are în plan realizarea de noi investiții în extinderea rețelei atât la nivel local, cât și internațional.
Cât cheltuie românii pe bijuterii și accesorii fashion
Pentru a purta accesoriile momentului, românii cheltuie în medie 55 lei la o singură achiziție, iar frecvența cu care vizitează magazinele de profil este săptămânală. Astfel, în magazinele Meli Melo Paris cele mai cumpărate produse sunt gențile, similare proporțional ca vânzare cu bijuteriile fantezie (coliere, cercei, brățări, inele), urmate de accesoriile de păr și alte produse existente în ofertă (eșarfe, ceasuri, bijuterii din argint, oțel sau placate cu aur).
Conform reprezentanților companiei, principalul motiv pentru care clienții optează în primul rând pentru astfel de produse este ușurința cu care acestea pot fi adaptate în funcție de ținută, aducând totuși în prim plan elementele cheie ale momentului în materie de accesorizare.
În ceea ce privește cele mai mari vânzări în magazinele Meli Melo Paris, conducerea companiei subliniază că acestea sunt înregistrate in lunile de vară, însă și în preajma sărbătorilor de iarnă. De asemenea, o creștere a vânzărilor este înregistrată și în luna martie, când majoritatea clienților achiziționează produse ce pot fi oferite drept cadou cu ocazia Mărțișorului.
În ceea ce privește numărul mediu de clienți per magazin, se estimează că lunar pragul celor 41 de magazine Meli Melo Paris este trecut de 3.500 – 4.000 de clienți.
Meli Melo Paris este o companie înființată în 1998, cu acționariat majoritar francez, fiind cel mai mare retailer de magazine cu bijuterii fantezie și accesorii de modă din România, deținand un total de 41 de magazine în țară și peste hotare.
În prezent, rețeaua Meli Melo Paris pune la dispoziția clienților o gamă vastă de bijuterii și accesorii fashion ce țin cont de cele mai noi tendințe din domeniu. Cu prețuri foarte avantajoase, acestea sunt grupate în colecții sezoniere adaptate oricătui stil vestimentar, de la clasic la nonconformist.

















