Search
Marti 22 Iunie 2021
  • :
  • :

Telekom Romania, premieră pe site: previzualizarea în 3D a telefoanelor

Telekom Romania anunță o nouă facilitate disponibilă pe site-ul oficial, prin intermediul căreia vizitatorii pot vizualiza telefoanele disponibile în format 3D.

Pentru ca vizitatorii site-ului să poată identifica mai ușor dimensiunile reale ale terminalelor mobile, operatorul telecom a adăugat o funcționalitate prin care aceștia pot asocia mai lesne proporțiile telefoanelor cu ajutorul unui obiect extrem de comun: un card bancar.

Astfel, clienții pot înțelege mai ușor cât de înalt, de lat sau de subțire este smartphone-ul pe care și-l doresc, în comparație cu un card bancar.

“Datorită noii facilități introduse de Telekom Romania, clienții își pot analiza mai atent telefoanele dorite direct online fără a mai fi nevoie să meargă într-un magazin fizic sau să sune în Call Center”, declară Gabriel Trăistaru, Director Digitalizare în cadrul Telekom Romania.

Pe site-ul companiei, clienții au posibilitatea de a alege orice smartphone, din gama disponibilă, pe care să-l plătească în rate, pe o perioadă de 24 de luni și îl pot combina cu orice abonament mobil. Totodată, clienții beneficiază de livrare gratuită în toată țara.

Grupul Telekom Romania a înregistrat, în primul trimestru al anului 2021, o creștere a EBITDA ajustată după IFRS-16 cu 2%, față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 34,5 milioane de euro.

Veniturile din activitatea tradițională de voce fixă au scăzut la 12,1 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, rămânând însă la un nivel similar cu trimestrul anterior, continuând să încetinească tendințele de scădere. Veniturile din internet fix se situează la 16,9 milioane de euro, înregistrând o scădere în comparație cu nivelurile pre-pandemice, însă o creștere de 4% față de T4 2020. Numărul de abonați TV a scăzut, de la an la an, la 1,1 milioane. Cu toate acestea, efectul asupra bazei de abonați a fost parțial atenuat de creșterea semnificativă continuă a clienților pentru noul produs Smart TV Stick, care a crescut cu 47% față de T4 2020. Produsul permite clienților să-și transforme, fără efort, televizorul obișnuit într-unul inteligent, fără a fi nevoie de intervenții tehnice.

În ceea ce privește activitatea de telefonie mobilă, numărul de contracte postpaid de telefonie mobilă a continuat să crească, ajungând la 1,66 milioane, o creștere de 8% față de aceeași perioadă a anului precedent, marcând al patrulea trimestru consecutiv de creștere a numărului de abonați. În același timp, a continuat să crească și numărul abonaților în cadrul segmentului de servicii convergente fix-mobil (FMC), ajungând la 924.000 de clienți, cu 8% mai mult de la an la an.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *