Bentley Motors a vândut, în primul semestru al anului 2013 4.279 mașini, cu 9% mai mult comparativ cu primele șase luni ale anului 2012 (3.929 mașini).
Compania și-a continuat dezvoltarea în prima jumătate a anului cu 14 noi dealership-uri deschise.
„Acest succes a fost susținut de lansarea unor noi modele, Continental GT Speed și Continental GT Speed Convertible bucurându-se de apreciere în multiple regiuni, în timp ce modelele existente GT W12, V8 și Mulsanne și-au menținut poziția pe piață,” a comentat Kevin Rose, Board Member for Sales, Marketing and Aftersales în cadrul Bentley. „Bentley continuă să înregistreze o evoluție semnificativă a vânzărilor la nivel global și suntem extrem de încrezători că vom menține acest succes și în următoarele luni ale anului 2013, noul Flying Spur fiind deja disponibil pe toate piețele,” a completat Kevin Rose.
Cea mai mare piață de desfacere pentru Bentley, continentul american, a înregistrat 1.282 de mașini livrate clienților și o creștere de 12 procente comparativ cu aceeași perioadă a anului 2012.
Mașinile Bentley au continuat să fie foarte căutate în Orientul Mijlociu, modelul Continental GT V8 bucurându-se de mare succes. În această regiune au fost livrate clienților 394 de mașini, înregistrându-se o creștere de 28%. Creșteri semnificative au avut loc și în regiunea pacifică a Asiei, care a înregistrat 222 de mașini livrate și o creștere de 53%.
Piața Bentley din Japonia a înregistrat, de asemenea, o evoluție a numărului de mașini livrate de 28%, ajungând la 96 de mașini vândute. În China au fost livrate clienților 817 mașini, reprezentând o scădere de 23% față de anul trecut, pe fondul așteptării noului model Flying Spur pe piață. Însă, modelele Continental GT și Mulsanne au înregistrat o creștere de 24% a vânzărilor, comparativ cu anul anterior.
Una dintre piețele emergente cheie pentru Bentley, Rusia, a publicat cifrele de creștere odată cu extinderea rețelei cu un nou showroom în orașul Sankt-Petersburg, regiunea înregistrând un pluis de 4%, cu 110 de mașini livrate clienților. Această evoluție a fost înregistrată mai departe și pe întreg continental european, cu o creștere de 22% și vânzări de 740 de automobile. Marea Britanie a livrat 698 mașini, reprezentând o creștere de 25% față de prima jumătate a anului 2012.

















