Search
Duminica 25 August 2019
  • :
  • :

Noi Managing Associates la Bulboacă şi Asociații

Andrada Bulgaru

Andrada Bulgaru

Bulboacă şi Asociații le promovează pe Andrada Bulgaru – coordonatoare a practicii de insolvență – și pe Simona Pirtea – coordonatoare a practicii de drept penal – în poziția de Managing Associates, începând cu 15 februarie 2016.

Aceste promovări vin în contextul unei creșteri organice în cadrul firmei, evidenţiate încă de la sfârșitul anului trecut – când 5 alţi avocați au fost elevaţi la poziția de Senior Associates, respectiv George Chiocaru (drept bancar și piață de capital), Oana Drăgan (litigii și dreptul muncii), Andreea Hlihor (insolvență și litigii), Cătălin Petrea (insolvență și litigii) și Luciana Tache (fuziuni & achiziții).

„Meritocraţia face parte din ADN-ul «Bulboacă şi Asociaţii», astfel că accederea colegilor noștri la gradele profesionale superioare intervine atât ca urmare a contribuției profesionale a acestora în tărâmul activității juridice, cât și a contribuției lor la dezvo

Simona Pirtea

Simona Pirtea

ltarea Firmei și a reputației acesteia, la împlinirea misiunii «Bulboacă și Asociații». Promovarea colegilor în poziția de Managing Associates a necesitat susținerea și promovarea unui test internațional de competențe manageriale universale. Toate acestea, pentru a putea contribui

împreună, substanțial, la misiunea pe care Firma și-a asumat-o: aceea de a crea – prin activitatea noastră juridică – ceva nobil. Suntem avocați și în același timp – prin caracterul distinctiv și de top al serviciilor juridice acordate clienților naționali și internaționali – suntem neosteniți «cavaleri» ai României, sprijinind cu credință și loialitate clienții noștri, efortul și contribuția României la umanitate, precum și aspirațiile sale europene”, a declarat Adrian-Cătălin Bulboacă, coordonatorul firmei.

În toamna anului trecut, firma de avocatură “Bulboacă şi Asociații” a finalizat procesul de transformare organizațională și rebranding. Demersul a inclus definirea crezului care ghidează activitatea avocaților, schimbarea logo-ului pentru a reflecta noile valori ale firmei, re-design-ul materialelor de prezentare online și offline, dar și relocarea într-un sediu nou, o clădire istorică, parte din patrimoniul național cultural.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *