Search
Sambata 28 Noiembrie 2020
  • :
  • :

Firma 2Checkout are nevoie de 100 de specialiști în centrul de inovare de la București

2Checkout, firmă recent achiziționată de Verifone, o platformă integrată de monetizare pentru companii care acționează la nivel global, caută 100 de specialiști în tehnologie care să se alăture echipei din centrul de inovare de la București. Verifone, compania care a achiziționat recent 2Checkout, dorește astfel să își întărească echipa de cercetare și inovare din capitala României.

Dezvoltarea centrului R&D din Capitală, la nivelul echipei, va avea loc într-un ritm accelerat, în mai puțin de 6 luni urmând a lucra aici peste 500 de persoane. Pentru primele 100 de posturi disponibile, Verifone caută în principal specialiști Java, atât în zona de testare, cât și de dezvoltare, dar și programatori de aplicații mobile pe sistemul de operare Android.

„Căutăm specialiști atât pentru poziții entry-level sau medium-level, cât și persoane cu abilități de management pentru joburi de project manager sau team leader”, anunță Mihaela Alsamadi, manager de recrutare pe Europa Centrală și de Est. “Momentan, recrutarea pentru toate cele 100 de joburi va fi efectuată online, inclusiv selecția finală pe bază de interviuri. Ulterior, și procesul de integrare în echipă va fi realizat tot prin procese exclusiv digitale”, explică Alsamadi.

Verifone, al cărui slogan este “redefinim călătoria clientului”, dezvoltă o platformă globală unificată de soluții de plată pentru a oferi clienților săi și cumpărătorilor finali o experiență desăvârșită la finalul achizițiilor, indiferent de modul cum se efectuează plata, online sau offline, cu cardul sau alte metode.

„Oportunitatea oferită de Verifone este specială, nu doar prin numărul de joburi puse la dispoziție, dar mai ales prin varietatea foarte mare a proiectelor și produselor la care viitorii noștri colegi vor lucra”, subliniază Alsamadi. “Practic, noii membri ai echipei vor avea oportunitatea de a contribui la dezvoltarea unor soluții de plată ultra-inovatoare și a unor ecosisteme integrate folosite în toate canalele de vânzare globale, atât online, cât și offline, multe dintre acestea neexistând momentan în România.”

“Prin urmare, noii angajați vor interacționa cu clienți din întreaga lume, și vor avea ocazia să lucreze cu tehnologii de ultimă oră pentru a dezvolta soluții pentru oricare dintre cele peste 150 de piețe în care Verifone operează”, adaugă Alsamadi.

Verifone are răspândite, la nivel global, soluții de plată foarte variate, de la clasicele terminale de plată (POS-uri), până la kiosk-uri de comandă din rețelele fast-food, tablete sau display-uri în taxiuri sau softuri specializate pentru plată, printre altele.

Pariul Verifone pentru următorii ani este comerțul fără bariere, în care experiența clientului este cea mai importantă avuție a companiilor, esențială în menținerea fidelității față de un brand sau altul.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *