Raiffeisen Bank are aproximativ 660.000 de clienți pentru serviciul Raiffeisen Online, iar numărul de tranzacții realizate pe internet a depășit 1,77 milioane. Banca a înregistrat, în 2012, o creștere cu 30% a numărului de clienți.
Raiffeisen Bank a lansat serviciul de internet banking în 2005, iar anul trecut Raiffeisen Online a fost relansat cu un nou design și funcționalități îmbunătățite, prima platforma din România care personalizează interacțiunea cu clienții, conform situației din conturile lor.
“Strategia Raiffeisen Bank de a oferi mai multe canale de acces la conturile clienților (rețeaua de unități, telefon mobil sau fix, EPOS-uri sau ATM-uri) s-a dovedit a fi una câștigătoare. Serviciul Raiffeisen Online e foarte solicitat și apreciat de clienții noștri, iar banca înregistrează rezultate foarte bune an de an”, a spus Radu Topliceanu, director executiv, Aria Clienți persoane fizice la Raiffeisen Bank.
Raiffeisen Bank a cunoscut o creștere importantă atât în ceea ce privește numărul de clienți (numărul de clienți persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cât și din punctul de vedere al volumelor tranzacționate (pentru clienții persoane fizice valoarea tranzacțiilor s-a dublat).
Raiffeisen Bank este o bancă universală de top și, în prezent, are aproximativ 2 milioane de persoane fizice, 105.000 IMM-uri și 7.500 de companii. La finalul anului 2012, rețeaua Raiffeisen Bank număra 525 de unități, o rețea de peste 1.100 de ATM-uri și aproximativ 11.000 de EPOS-uri. Raiffeisen Bank International AG (RBI), grupul care deține 99,49% din acțiunile Raiffeisen Bank, are una dintre cele mai importante rețele bancare din ECE, fiind prezentă în 17 piețe din regiune prin intermediul unor bănci subsidiare, companii de leasing și alți furnizori de servicii financiare.