Compania Deichmann – Încălțăminte SRL, prezentă pe piața românească din 2007, a obținut, anul trecut, o creștere semnificativă atât a cifrei de afaceri, cât și a numărului de perechi de încălțăminte vândute. Astfel, în 2012, Deichmann -Încălțăminte a vândut 2,33 milioane de perechi de încălțăminte, reprezentând o creștere de 22,5 procente comparativ cu anul anterior (în 2011 au fost vândute 1,9 milioane de perechi de încălțăminte).
În 2012, cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 217,7 milioane lei brut, cu 28,6% mai mult față de anul precedent, când cifra de afaceri a fost de circa 169,26 milioane lei). Rețeaua de magazine s-a extins cu șapte magazine, astfel încât, la finalul anului 2012, Deichmann avea 55 de magazine în România (în 2011, numărul acestora fiind de 48). În București a fost inaugurat magazinul cu numărul 50, în Liberty Center. Numărul de angajați al companiei a crescut în anul precedent cu aproape 100 de oameni, de la 359 la 456.
DEICHMANN- Încălțăminte în România aparține grupului DEICHMANN cu sediul central în Essen (Germania). Întreprinderea familială este cel mai mare retailer de încălțăminte din Europa. În 2013, compania aniversează 100 de ani de activitate. DEICHMANN SE este reprezentată în 21 de țări europene și în SUA. Cifra de afaceri a grupului a fost de 4,5 miliarde euro (net 3,9 miliarde euro). În 2011, cifra de afaceri brută a grupului a fost de 4,13 miliarde euro – a crescut cu 7,4 procente din pricina ratei de schimb valutar. Grupul a avut, în 2012, un total de 3.325 de magazine (2011: 3.175 magazine) și a vândut 165 milioane de perechi de încălțăminte (2011: 156 milioane). În prezent, DEICHMANN SE va investi suma record de 231 de milioane de euro în expansiune și în infrastructură. În Germania și Olanda, compania va construi două centre noi de distribuție. În primăvară, DEICHMANN va deschide primul magazin din Boznia-Herzegovina.

















