BMW Group a anunțat un preț de bază de 34.950 de euro cu TVA pentru BMW i3 în Germania, primul automobil electric de serie din istoria companiei. BMW i3 va fi disponibil pentru clienții din Germania cu începere din luna noiembrie 2013.
Ian Robertson, membru în Consiliul Director BMW AG, director de vânzări și marketing BMW, a declarat la München: “BMW i3 deschide orizonturile unei noi ere a transportului individual și pentru BMW Group. Asemenea oricărui BMW veritabil, BMW i3 are o atracție emoțională puternică, un produs de substanță și o plăcere garantată a condusului. Prin conceptul revoluționar al mașinii și prețul atractiv, vom oferi clienților o ofertă convingătoare pentru electromobilitate”.
BMW i3 va avea premiera internațională la 29 iulie, cu ocazia evenimentelor organizate în paralel pe trei continente în metropolele Londra, New York și Beijing. BMW i3 este un automobil dedicat marilor aglomerații urbane și va debuta treptat pe cele mai importante piețe în următorul an.
Produsele și serviciile BMW vor fi comercializate printr-un model de vânzări multicanal care va cuprinde dealeri autorizați BMW i, un centru de prezentare (Customer Interaction Center / CIC), precum și o platformă online. Toate canalele de vânzări vor fi conectate integral, iar clienții vor avea posibilitatea să-și personalizeze întregul proces de cumpărare pentru a-și satisface cerințele. Unele piețe vor introduce și o forță mobilă de vânzări, alături de echipa de vânzări care va fi la dispoziția clienților în showroom-urilor tradiționale.
Prin abordarea completă “360° ELECTRIC”, BMW i pune la dispoziția clienților o ofertă vastă de produse și servicii care acoperă nevoile de electromobilitate ale conducătorilor. “360° ELECTRIC” se bazează pe patru piloni: încărcarea la domiciliu (BMW i Wallbox), încărcarea la stații publice de realimentare, servicii de asistență, precum și servicii inovatoare de mobilitate, care includ garanții și servicii complete de întreținere, oferte flexibile car-sharing, precum și aplicații BMW utile pentru computer și smartphone.
BMW Group este liderul mondial al constructorilor premium de automobile și motociclete datorită mărcilor BMW, MINI și Rolls-Royce. În calitate de companie ce operează la nivel global, BMW Group dispune de 28 de locații de producție și asamblare în 13 țări și are o rețea de vânzări în peste 140 de țări.