Search
Duminica 26 Mai 2024
  • :
  • :

The CSR Agency lansează primul raport non-financiar conform Standardelor GRI

Ca parte a angajamentului său de a contribui activ la transparentizarea și la responsabilizarea mediului de afaceri românesc, The CSR Agency anunță lansarea primului raport non-financiar conform Standardelor Global Reporting Initiative (GRI).


Raportul – realizat pentru Raiffeisen Bank România – prezintă rezultatele obținute de companie în zona responsabilității sociale corporative, precum și obiectivele pe care banca le-a stabilit pentru următoarea perioadă, pe baza a patru piloni: Partener financiar responsabil, Angajator responsabil, Societate și Protecția mediului înconjurator.

Realizat pe baza standardelor internaționale GRI, raportul face referire la perioada 1 ianuarie 2016 – 31 decembrie 2016 și îndeplinește cerințele opțiunii de conformitate Core. Documentul poate fi analizat în directorul de rapoarte publicat de The CSR Report Magazine, disponibil aici.

Conform datelor publicate în director, Raiffeisen Bank este una dintre cele 22 de companii care au publicat rapoarte de CSR dinainte ca raportarea de sustenabilitate să devină obligatorie în România conform Ordinului nr. 1938/2016 al Ministerului Finanțelor Publice care transpune în legislația românească prevederile Directivei UE 95/2014.

În baza acestuia, au fost identificate 680 de companii care, la data bilanțului, au avut un număr mediu de 500 de salariați în cursul exercițiului financiar, și sunt obligate să publice în 2018 informații non-financiare despre relația din 2017 cu angajații, furnizorii, clienții, autoritățile și comunitățile.

“Dat fiind că rapoartele de sustenabilitate au devenit obligatorii și în România, în 2018 vom vedea astfel de documente din partea a 680 de organizații. Un sfert din angajații români lucrează în cadrul acestor companii.

Crezul meu este că nivelul de trai al românilor va crește odată cu creșterea gradului de responsabilitate al actorilor economici din țara noastră.

Fără transparență însă, afacerile nu au nicio dovadă a responsabilității, și fără rapoarte publice de CSR este greu să sperăm la creșterea nivelului de trai din țara noastră”, a declarat Dragoș Tuță, General Manager al The CSR Agency.

Lista cele 680 de companii poate fi consultată în al treilea număr al The CSR Report Magazine, disponibil aici.

The CSR Agency este o companie de consultanță specializată în CSR – responsabilitatea socială a companilor și sustenabilitate – ce oferă servicii complete de raportare non-financiară.

Pentru mai multe informaţii despre activitatea și proiectele The CSR Agency, vă rugăm vizitați http://www.thecsragency.ro/

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *