Search
Duminica 16 Iunie 2019
  • :
  • :

Staropramen lansează primul live quest interactiv din România

Staropramen-29.07Staropramen îi va aduce pe consumatori mai aproape de spiritul orașului Praga prin lansarea primului live quest interactiv din România. Astfel, timp de trei zile, două echipe de bloggeri conduse de Marius Vintilă și Vlad Petreanu vor explora orașul în căutarea unei comori bine ascunse și se vor conecta în timp real cu fanii din social media. Bloggerii vor pleca în căutarea unei comori și vor fi ghidați către descoperirea acesteia de către cititorii lor și de către fanii mărcii, printr-o aplicație postată pe pagina de Facebook a brand-ului.

Astfel, Staropramen a pregătit trei zile speciale pentru cei șase bloggeri care s-au înscris în această aventură și pentru căpitanii lor de echipă. Traseul lor va trece prin locuri inaccesibile turistului obișnuit și va fi presărat cu personaje din legendele orașului Praga, cu mesaje și provocări care îi vor ține mereu în suspans. Cele două echipe au în componență câte un blogger culinar, un blogger pasionat de fotografie și un blogger din zona de  lifestyle: Cristian Borod (Bucătar Maniac); Cristina Mazilu (Chez Mazilique); Dana Păun (The Color Stalker); Cătălin Oprițescu (Lightaholic); fotografii Radu Bădoiu și Dragoș Asaftei. Fiecare dintre aceștia va surprinde aspecte din Praga relevante domeniului blogurilor lor. Echipele vor posta live și pe twitter, folosind hashtag-ul #inPraga.

Utilizatorii aplicației vor putea alege de la început echipa pe care o sprijină, putând să acceseze astfel harta traseului acesteia și locurile unde sunt ascunse secretele. Ei vor putea să își ghideze online favoriții, oferindu-le prin comentarii, coordonatele GPS și indicii care să îi aducă mai aproape de final. Cele două echipe nu își cunosc traseul, nu au hărți și nici indicații de orientare. Ei vor putea ajunge la comoară numai primind indicii de la utilizatorii aplicației.

De-a lungul celor 3 zile echipele vor câștiga puncte în urma materialelor postate și a interacțiunilor, astfel: o poză încărcată le va aduce 1 punct, postarea unui status din partea unui membru tot 1 punct; un share de la useri cumulează 3 puncte, un comentariu de la useri tot 3 puncte și un like de la useri, 1 punct. Echipa care acumulează cel mai mare punctaj va primi titlul de “Explorator Staropramen”. Dacă va ajunge și la comoară rămâne de văzut…

“Acest live quest interactiv este o premieră pentru România, urmând seria de proiecte inovatoare dezvoltate deja de Staropramen în România. Ne dorim să aducem spiritul modern și boem al orașului Praga mai aproape de consumatorii noștri, să îi implicăm în poveste. Este o nouă etapă în comunicarea online cu fanii Staropramen, totul se întâmplă în direct într-o cursă contra cronometru, iar succesul echipei câștigătoare va fi dictat de către consumatorii Staropramen”, a  declarat Mihai Bonca, director de marketing Bergenbier SA.

Bergenbier S.A. este unul dintre cei mai activi producători de bere de pe piața românească, activând în România din anul 1994. Compania operează în prezent o unitate de producție la Ploiești iar echipa numără aproximativ 600 de angajați. Compania face parte din grupul Molson Coors Brewing Company, unul dintre cei mai mari producători de bere din lume. Portofoliul companiei cuprinde mărcile locale: Bergenbier – cu sortimentele Bere blondă, Bere blondă fără Alcool, Fresh Lemon și Fresh Grapefruit – și Noroc  precum și mărcile internaționale produse local: Staropramen, Stella Artois, Beck’s,  Löwenbräu. Alături de acestea, compania importă specialitățile belgiene Leffe și Hoegaarden.



Mircea Agrigoroaie este administratorul site-ului de concursuri de fotografie PxlShot.ro


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *