Repetând succesul din 2012, Toyota Pitești a primit și anul acesta cea mai înaltă distincție din partea producătorului Toyota: Premiul Ichiban pentru Satisfacția Clientului. Au fost premiați 42 de dealeri din 32 de țări europene. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc la Atena.
Toyota Pitești a fost recompensată pentru performanțele obținute în cadrul programului Satisfacția Clientului, atât în zona de vânzări, cât și în cea de post-vânzari.
Aflată la cea de a 7-a ediție, competiția a numărat 2.300 de dealeri participanți la nivel European. Cei 2.300 de dealeri au fost evaluați printr-un proces continuu de monitorizare a performanțelor, care face parte din standardele Toyota.
‘Ichiban’ este un cuvant japonez, împrumutat din sintagma ‘Okyakusama. Ichiban’ care înseamnă “Clientul pe primul loc”. De la prima ceremonie a Premiilor Ichiban desfășurată în 2007 și până în prezent, performanțele dealerilor Toyota s-au îmbunătățit cu 43% în vânzări și 34% în serviciile post vânzare.