Search
Joi 5 Decembrie 2019
  • :
  • :

EximBank s-a mutat în Palatul Kiseleff

bucharest-kiseleff-palace_0Începând din această săptămână, Sucursala București a EximBank și Centrala băncii vor funcționa într-un nou sediu situat pe strada Barbu Ștefănescu Delavrancea, nr. 6A (Palatul Kiseleff), schimbarea locației intervenind în contextul unor decizii de management strategic care au avut la bază atât optimizarea fluxurilor de lucru, cât și reducerea costurilor operaționale.

”În ultimul an EximBank a trecut printr-un proces de optimizare a cadrului de administrare și de reașezare pe principii de business aliniate la practicile din sistem, proces care, odată cu instalarea în noul sediu, a ajuns la final. Ne dorim să schimbăm major percepția despre această bancă și sperăm ca prin toate aceste modificări – inclusiv prin mutarea sediului, să demonstrăm că banca s-a schimbat, are o abordare modernă, birocrația s-a redus, iar portofoliul de produse ține pasul cu nevoile pieței”, a spus Traian Halalai, președintele EximBank.

El a adăugat că relocarea sediului central al băncii a fost o variantă care s-a vehiculat și în trecut, dar condițiile de pe piața imobiliară sunt acum cele mai bune pentru a face această schimbare.

”În plus, ideea noastră de relocare s-a intersectat cu nevoia de sediu a Autorității de Supraveghere Financiară și astfel lucrurile se întâmplă în beneficiul tuturor. Noua locație se pliază mai bine pe nevoile actuale ale echipei noastre – mai ales că spațiul a mai fost utilizat înainte tot de către o bancă”, a spus președintele EximBank.

Oficialul EximBank a punctat că, din aceleași rațiuni care țin de piața imobiliară, dar, mai ales, de optimizarea costurilor, banca are în vedere și relocarea unor unități din țară.

”Avem spații care nu mai corespund nevoilor noastre actuale, spații ample care se pretează mai mult băncilor de retail. Am mai spus, și repet, nu ne dorim ca oamenii de afaceri să vină tot timpul la EximBank și să avem loc să-i primi pe toți, ci vrem ca mișcarea să fie inversă: managerii de relații clienți să meargă în birourile

companiilor. De aceea, nu avem nevoie de spații extrem de generoase pentru a gestiona relațiile cu clienții. Avem nevoie de spații adaptate profilului nostru actual. Din același motiv mergem și pe varianta deschiderii de agenții, cu personal redus, cu spații corespunzătoare”, a mai spus Halalai.

De la începutul anului, banca a deschis patru noi agenții ajungând astfel la o rețea de 16 unități – București, Bacău, Brașov, Buzău, Cluj, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Pitești, Ploiești, Târgu Mureș, Timișoara și Sibiu.

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *