Search
Miercuri 5 Noiembrie 2025
  • :
  • :

Rezultatele financiare ale Orange România pe un trend constant

orangeÎn prima jumătate a acestui an, Orange România a înregistrat venituri totale de 449 milioane de euro, în scadere cu 0,6%, în bază comparabilă, față de perioada similară a anului trecut. Din totalul acestora, 230 milioane de euro au fost obținute în al doilea trimestru al lui 2013, înregistrând o creștere de 0,2% față de aceeași perioadă din 2012.

La 30 iunie 2013, Orange România avea 10.200.144 de clienți, cu aproximativ 154.000 mai mulți decât la finalul lunii iunie 2012.

Se înregistrează o tendință de migrare a utilizatorilor dinspre cartele preplătite către abonamente, susținută de planurile tarifare flexibile, adaptate nevoilor de comunicare ale clienților, precum și de ofertele de smartphone-uri accesibile. Astfel, în ultimele 12 luni numărul de abonați a crescut cu peste 6%.

Evolutia traficului de internet pe mobil continuă pe un trend ascendent, înregistrând în primul semestru al acestui an o creștere de 90% față de perioada similară din 2012, pe fondul creșterii vânzărilor de smartphone, al dezvoltării de aplicații și servicii. De asemenea, un factor determinant al acestei creșteri îl reprezintă investițiile în  extinderea și îmbunătățirea rețelei de date mobile.

Numărul utilizatorilor activi ai aplicației “Contul Meu” a crescut cu 200% în primul semestru din 2013 față de aceeași perioadă a anului anterior,  iar cel al clienților care folosesc serviciul “Orange Expert”, dedicat utilizatorilor de smartphone, a crescut cu 126% în primele șase luni ale anului în curs față de primul semestru din 2012.

“Primele 6 luni ale anului au fost foarte dinamice pentru noi. În luna iunie am lansat Orange TV, un serviciu inovativ, disponibil pe mai multe tipuri de ecrane, care oferă peste 40 de canale HD, făcând astfel un pas important spre a le oferi clienților noștri o experință completă de comunicare. Rezultatele financiare înregistrate în primul semestru continuă tendință observată la sfârșitul lui 2012 și confirma că investițiile în calitatea rețelei, cu accent pe serviciile de ultimă generație 4G, îmbogățirea portofoliului de oferte personalizate, precum și atenția pe care o acordăm modului în care interacționăm cu clienții noștri sunt apreciate de aceștia.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *