Search
Joi 22 Octombrie 2020
  • :
  • :

Țuca Zbârcea & Asociații a asistat juridic start-up-ul Comarket, un marketplace B2B dedicat industriei ospitalității din România

Țuca Zbârcea & Asociații a oferit asistența juridică necesară lansării Comarket, un marketplace B2B adresat industriei ospitalității românești, care a beneficiat de o investiție pre-seed de 100.000 de euro, urmată de o investiție strategică de 250.000 de euro a companiei Infinite IT Solutions.

Avocații Țuca Zbârcea & Asociații au fost alături de fondatorii Comarket, antreprenorii Florin Maxim, Eugen Zbîrcea și Daniel Nanboe, încă din faza de concept a proiectului, acordând asistență în toate etapele de dezvoltare, de la redactarea și negocierea contractelor cu partenerii externi până la pregătirea platformei pentru lansare. Asistența a fost oferită de o echipă pluridisciplinară de avocați coordonată de Răzvan Gheorghiu-Testa (Avocat asociat) și Bogdan Halcu (Managing associate) și a inclus, printre altele, aspecte de drept societar, protecția datelor cu caracter personal și proprietate intelectuală. Firma de avocatură va rămâne partenerul juridic al Comarket și în etapele viitoare de dezvoltare.

„Ne-a entuziasmat ideea unui marketplace B2B prin intermediul căruia antreprenorii din HoReCa să facă trecerea de la modelul arhaic de achiziții/aprovizionare folosit în prezent la unul complet digital, care să permită gestionarea mai eficientă a fluxurilor și a business-ului în general. Industria ospitalității are nevoie de soluții digitale, iar o inițiativă precum platforma Comarket, ca și alte demersuri similare cărora ne-am raliat imediat, cum ar fi primul accelerator de business dedicat startup-urilor din industria ospitalității din România HoReCa Business Accelerator – sunt menite să ofere un binevenit sprijin unei industrii greu încercate în acest an”, a declarat Răzvan Gheorghiu-Testa (foto), Avocat asociat al Țuca Zbârcea & Asociații.

Platforma Comarket își propune să ofere o soluție rapidă și eficientă de gestionare a activității de achiziții în cadrul unui business HoReCa, oferind o alternativă modernă la metodele tradiționale (vizita agentului de teren în locație, plasarea de comenzi prin SMS, Whatsapp sau telefon etc.). În plus, platforma automatizează un proces care se repetă aproape zilnic, oferind utilizatorilor date privind istoricul comenzilor, centralizarea și detaliile logistice. Totul într-un produs 100% paperless.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *