Search
Marti 22 Octombrie 2019
  • :
  • :

Cu o investiție britanică de 2 milioane de euro, aplicația BGourmet îi readuce pe oameni în restaurante

A fost lansată o aplicație prin care românii pot vedea, în orice moment, promoțiile restaurantelor din proximitate, își pot rezerva masa preferată și pot alege varianta prin care se elimină comanda și plata la chelner. Aplicația BGourmet oferă deja acces la peste 200 de restaurante în București, iar investitorii mizează pe cel puțin 100.000 de descărcări în următoarele șase luni.

Investiție de 2 milioane de euro a companiei Bittwatt Financial Investments PLC din Marea Britanie, aplicația BGourmet este dezvoltată de o echipă de IT-iști din România. Country Manager este omul de afaceri Christian Hagmann, care se ocupă de implementarea în România și de extinderea pe piața europeană. Aplicația BGourmet va fi prezentată și poate fi testată la Foodservice & Hospitality Expo, eveniment care se va desfășura la Romexpo în perioada 21-23 septembrie 2019.

Într-o piață dominată încă de consumul tip food-delivery, BGourmet propune o nouă perspectivă și îi chemă pe oameni înapoi în restaurant, pentru a se bucura de o experiență culinară aparte.

Una dintre cele mai apreciate facilități ale aplicației BGourmet este aceea că utilizatorii pot afla ce restaurante oferă preparatele preferate. De asemenea, utilizatorul poate vedea dacă sunt mese libere la restaurantul unde vrea să servească masa și să o aleagă pe cea preferată. Comanda și plata se pot face direct din aplicație, fără a se mai pierde timp în așteptarea chelnerului. După plata comenzii, utilizatorul primește bonusuri, pe care le poate folosi la comenzi viitoare.

Am gândit aplicația BGourmet plecând de la situații cu care m-am confruntat. Pe de o parte este experiența de turist, care ajunge într-un oraș unde nu cunoaște restaurantele, dar vrea să se bucure de cultura culinară a locului. Pe de altă parte, știm cu toții cum sunt momentele stânjenitoare din restaurant, când stai cu mâna ridicată, doar-doar te vede chelnerul și vine să ia comanda sau să aducă nota. BGourmet face toate acestea și îi lasă omului timp pentru experiențe la restaurant, de care să se bucure din plin”, a declarat Christian Hagmann, Country Manager BGourmet.

De asemenea, BGourmet le oferă o serie de avantaje proprietarilor și managerilor de restaurante. Aceștia își pot lista gratuit meniul și pot trimite zilnic ofertele către toți utilizatorii aplicației, care pot astfel să devină clienți ai restaurantului. Iar faptul că se introduce plata prin aplicație elimină situațiile neplăcute în care clienții se ridică de la masă fără să achite nota. În același timp, prin intermediul aplicației, proprietarii sau managerii de restaurante vor putea gestiona mult mai ușor resursele, știind în timp real gradul de ocupare al meselor și preparatele comandate.

„Pentru un patron, este foarte simplu să-și dea seama de utilitatea aplicației, pentru că, dintr-o dată, are acces la toți potențialii clienți la care nici nu s-ar fi gândit și totodată își eficientizează foarte mult fluxul în restaurant (chelnerii, ocuparea meselor, necesarul de materie primă) în funcție de dinamica pe care o au comenzile”, crede  Christian Hagmann.

Omul de afaceri Christian Hagmann, clujean de origine, este cunoscut pentru investițiile în domeniul energiei. În 2012 a pus bazele Eva Energy, prima companie de pe piața energetică din România care s-a adresat consumatorilor autohtoni prin introducerea abonamentului pentru energie fixă. De asemenea, Hagmann este partener în compania Bittwatt Financial Investments PLC din Marea Britanie, al cărui obiectiv principal este de a investi în tehnologie și produse financiare.

Aplicația BGourmet este disponibilă în App store, Google Play, pe site-ul bgourmet.club  sau prin scanarea unui QR code.

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *