Search
Sambata 30 Noiembrie 2024
  • :
  • :

Data Transit System poate contribui la digitalizarea smart pentru serviciile publice

Până în anul 2030, gradul de digitalizare a statului român trebuie să ajungă la 100%, dar absorbția internă de soluții și servicii profesionale rămâne încă foarte redusă în administrația publică centrală și locală. În același timp, abordarea tradițională a gestionării datelor nu mai este adecvată – datele trebuie agregate și utilizate multidisciplinar, sectorial dacă se dorește tranziția către o societate cu adevărat digitală, care să contribuie la creșterea economică. Potrivit Realworld Eastern Europe, unul dintre jucătorii pieței locale de integrare de software, peste 65% din eforturile de integrare a datelor eșuează din cauza problemelor tehnice și din cauza faptului că, adesea, volume masive de date sunt blocate în aplicații complexe greu de accesat.

Data Transit System, furnizat și implementat de Realworld Eastern Europe, creează însă o arhitectură software centrală care este capabilă să conecteze și să transmită fără probleme date între sisteme și software, propunând o integrare hibridă complet funcțională. În plus, reduce cu până la 90% timpul de implementare și exclude din ecuație cu până la 90% partea de programare, permițând exploatarea facilă a mai multor surse de date, agregarea acestora din diferite formate în mod eficient și sigur, indiferent de locația sau numărul de utilizatori care accesează datele.

„Abordarea propusă de Realworld Eastern Europe nu vine să schimbe sistemele deja integrate și cu care oamenii sunt obișnuiți, ci oferă soluția de a integra complet aceste sisteme deja funcționale. De a aplica perspectiva macro, de a aduce la un loc și a conecta toate sistemele existente deja, cu marele avantaj că, în acest fel, nici resursa umană nu este destabilizată de introducerea de noi sisteme“, a menționat Bogdan Hebean (foto), Managing Director Realworld Eastern Europe.

În contextul legii interoperabilității, digitalizarea serviciilor publice va aduce beneficii tangibile. Spre deosebire de birourile fizice, cele digitale sunt deschise publicului 24/7. Interacțiunile digitale consumă mai puțin timp pentru oameni și reduc sarcina administrativă asupra companiilor, ceea ce poate ajuta la sprijinirea afacerilor pe măsură ce economiile își vor reveni după efectele pandemiei. Pe de altă parte, automatizarea gestionării solicitărilor crește semnificativ productivitatea, reducând întârzierile și eliberând resurse pentru alte priorități. Angajații din sectorul public pot beneficia, de asemenea, de pe urma digitalizării având mai puține sarcini repetitive și niveluri mai ridicate de satisfacție în muncă.

„Realworld este un facilitator de transformare digitală, un furnizor de servicii care poate oferi accesul la un ecosistem național integrat de date prin DTS, care creează practic o punte de legătură și acces prin care atât sistemele vechi, cât și cele noi pot comunica, ceea ce conduce automat la funcționarea acestora într-o manieră unitară și fluidă, contribuind la eficiența operațională, dar și la simplificarea interacțiunii dintre instituțiile și autoritățile publice, și automat dintre acestea și cetățeni”, a mai precizat Bogdan Hebean.

DTS aduce o serie de beneficii oferind punct unic de contact, acces rapid la surse externe, vizualizare simplificată a sursei, conector management și utilizare middleware, interfață grafică intuitivă dedicată, distribuție optimizată a resurselor, integrare ușoară a datelor în propriul flux de lucru și aplicații, o arhitectură containerizată a platformei, scalabilitatea redundanței, gestionarea centralizată a accesului la surse, alături de criptarea comunicațiilor.

„DTS propune o securizare a accesului la diversele resurse și funcții pe care le centralizează prin două abordări complementare. În primul rând, din punct de vedere conceptual, DTS elimină expunerea suprafețelor vulnerabile la atac, păstrând interoperabilitatea cu acestea în regim strict intern și oferind în schimb puncte de contact cu exteriorul atomice și usor de securizat. În al doilea rand, DTS implementează politici de înaltă securitate atât în punctele de contact, cât și în comunicația internă”, a declarat, la rândul său, Adrian Lici, Lead Solutions Architect Realworld Eastern Europe.

###

Despre Realworld Eastern Europe

Realworld Eastern Europe, companie fondată în 1998, este parte din holding-ul olandez Realworld Systems, cu prezență în Olanda, Marea Britanie, Germania, Ungaria, România, Africa de Sud, Indonezia, Australia și SUA. 

Compania oferă servicii profesionale şi soluții GIS pentru organizațiile care dezvoltă şi operează reţele şi infrastructuri pentru servicii publice distribuite geografic, ca de exemplu: telecomunicaţii, alimentare cu apă şi canalizare, transportul şi distribuţia energiei electrice şi a gazului. În plus, compania dezvoltă și livrează soluții de gestionare a mentenanței și de digitalizare.

Unul dintre principalele benficii aduse de Realworld Eastern Europe este viteza de reacție și oferirea de soluții axate pe problemele specifice ale fiecărui client în parte. De asemenea, compania se remarcă drept un partener pe termen lung pentru clienții cu care lucrează, oferind stabilitate și înțelegerea profundă a provocărilor acestora.

Realworld Eastern Europe dispune de o echipă de consultanți cu o experienţă de peste 20 de ani în achiziţionarea şi prelucrarea datelor geospaţiale, precum şi dezvoltarea şi implementarea de soluţii GIS pentru clienţii din întreaga lume.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *