Cu o experiență de peste 20 de ani în domeniu, Mihaela Ungar (foto) s-a alăturat, din luna iulie, Grupului Rompetrol, în funcția de Grup Director Marketing și Comunicare Corporativă.
Mihaela Ungar s-a alăturat echipei Rompetrol în contextul în care strategia Grupului în următorii cinci ani vizează dezvoltarea activității de retail și dezvoltarea diviziei internaționale a KazMunayGas – compania națională de petrol și gaze din Kazakhstan și unicul acționar al Grupului Rompetrol.
“Experiența și expertiza Mihaelei Ungar în FMCG (Fast-moving consumer goods) completează și susține intenția Grupului de a trece la o nouă etapă a dezvoltării sale, consolidarea și extinderea activăților de retail în România, dar și în regiunea Mării Negre. Creșterea rețelei de distribuție a carburanților, o nouă imagine a stațiilor Rompetrol, corelarea serviciilor și a produselor noastre cu nevoile clienților ne vor permite să devenim cel mai important furnizor de energie vie, prima opțiune pentru clienții care își doresc calitate”, a declarat Zhanat Tussupbekov, CEO al Grupului Rompetrol.
Mihaela Ungar și-a început cariera în 1992, la Colgate – Palmolive, ocupând inițial funcția de Manager Produs Oral Care România, avansând ulterior în poziții precum Marketing Manager România și Republica Moldova, Marketing Manager- Produse de îngrijirea casei – Divizia din America Latină și Marketing Manager Oral Care Professional Products în Filipine. Din 2000, Mihaela Ungar a deținut funcția de Director Marketing România și Republica Moldova, cu rolul de a crea și implementa strategiile comerciale și de marketing pentru mărci precum Colgate, Palmolive, Protex, Lady Speed Stick, Mennen, Ajax și Axion.
Noul director al Departamentului Marketing și Comunicare Corporativă al Grupului Rompetrol a contribuit la înființarea Consiliului Român pentru Publicitate (RAC), ce are ca scop dezvoltarea unui mediu de afaceri decent și onest în România și încurajarea autoreglemetării pieței de publicitate. Timp de șase ani, Mihaela Ungar a condus acest organism, care a intrat în European Advertinsing Standards Alliance (EASA) înainte ca România să devină stat membru al Uniuniunii Europene. RAC a încheiat un protocol de colaborare cu Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) prin care se transpune în practică codul de practică în publicitate.
Grupul Rompetrol este deținut integral de compania națională de petrol și gaze din Kazahstan – KazMunayGas, fiind prezent în 12 țări și cu majoritatea activelor și operațiunilor în Franța, România, Spania și Sud-Estul Europei. TRG este implicat în activități de rafinare, marketing și trading, dar și în explorare și producție, servicii petroliere, EPCM, transport etc. TRG intenționează să devină una dintre cele mai importante companii petroliere integrate din Europa, din regiunea Mării Negre și a Mării Mediterane. În 2012, Grupul Rompetrol a înregistrat o cifră de afaceri de 10,8 miliarde de dolari.