Search
Sambata 15 Mai 2021
  • :
  • :

Nedim Baytorun, noul Consumer Business Unit Director la Vodafone România

Nedim Baytorun va activa pe postul de Consumer Business Unit Director la Vodafone România, începând cu 1 iulie, a anunțat operatorul telecom, într-un comunicat. El va fi parte a echipei executive și îi va raporta direct lui Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România.

Nedim Baytorun (foto) îl înlocuiește pe Mostafa El-Beltagy care își încheie mandatul, menționează comunicatul citat. El-Beltagy s-a alăturat echipei Vodafone România în martie 2018, iar de atunci a trecut dincolo dincolo de aspectele comerciale pe care le presupune rolul și a coordonat proiecte care au adus la viață misiunea brandului de a oferi tehnologie pentru o viață mai bună.

Unele dintre cele mai importante proiecte ale companiei din ultimii ani sunt legate de numele său: prima lansare comercială 5G din România, Vodafone Flex – primul abonament complet digital disponibil pe piață, Vodafone Club – noul program de loialitate pentru clienți, platformele și proiectele care au contribuit la poziționarea Vodafone ca un brand responsabil social – inițiativele „Împreună nu lăsăm niciun elev în urmă” și „Împreună suntem mai puternici”.

Nu în ultimul rând, acesta a condus procesul de integrare a diviziei de consumer a Vodafone cu UPC și rebranding-ul UPC, iar apetitul său pentru inovație și conținut îmbogățit s-a concretizat într-un serviciu de ultimă generație – Vodafone TV, care a consolidat poziția Vodafone de jucător convergent în industria de telecomunicații.

Nedim s-a alăturat Vodafone Turcia în 2013 și a avut o serie de roluri în zona comercială și marketing, inclusiv Head of Segments și Head of Digital Transformation & Revenue Management. Ulterior, s-a alăturat Vodafone Albania în 2019 pe poziția de Consumer Business Director unde a coordonat transformarea agilă a departamentului , devenind un brand convergent odată cu integrarea Vodafone – Abcom. În timpul mandatului său, a fost implicat în proiecte importante de digitalizare, inclusiv prima platformă de tranzacționare digitală pe piață – GigaMarket.

Vodafone operează rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 31 decembrie 2020, grupul avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 118 milioane de dispozitive IoT conectate.

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *