Search
Sambata 16 Februarie 2019
  • :
  • :

Ovidiu Seceleanu, Software Sales Director, HTSS: DK GDPR este un instrument eficient de lucru în mâna unui specialist GDPR

Interviu cu Ovidiu Seceleanu, Software Sales Director, High-Tech Systems & Software (HTSS)

 DK GDPR este un instrument eficient de lucru în mâna unui specialist GDPR

 

Editura Universul Juridic și Camera de Comerț și Industrie București au organizat miercuri, 12 decembrie 2018, a șasea ediție a conferinței cu tema Data protection; Soluții și responsabilități. HTSS a fost partener. Cum vi s-a părut organizarea și participarea la acest eveniment?

Așa cum ne-a obișnuit Universul Juridic, am avut tot suportul logistic, înțelegere dar și o audiență mai mare ca de obicei. Pe lângă clienții obișnuiți, care participau de regulă, de această dată am găsit și un număr mare de consultanți GDPR dar și ofițeri responsabili cu protecția datelor, DPO.

Ce ați prezentat și ce așteptări aveți în urma evenimentului?

În calitate de producători de software, am venit să promovăm aplicația DataKlas GDPR, ce tratează problema registrului GDPR și care este primul document cerut de autorități atunci când vin în control, așa cum a spus și doamna Oana Luisa Dumitru, Șef Birou Relații Internaționale în cadrul Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, care a vorbit în deschiderea evenimentului.

DK GDPR este un instrument efficient de lucru în mâna unui specialist GDPR, așa că am fost încântați să vedem în sală atâția consultanți GDPR și ofițeri cu protecția datelor. Aceștia au pus întrebări, în special în cadrul sesiunii demonstrative și ne-au abordat după prezentare, pentru a deveni parteneri DataKlas GDPR.

Ce avantaje le oferiți consultanților GDPR care aleg să folosească DataKlas GDPR?

Le oferim suport în utilizarea aplicației dar și un curs de o zi, pe care-l organizăm o dată pe lună, cu maxim 10 participanți, în cadrul căruia fiecare participant trebuie să realizeze un registru pentru un flux de lucru, pe o temă dată, trecând prin toți pașii necesari, culminând cu tipărirea registrului și vizualizarea grafică a interconectării elementelor din registru.

Ce a atras atenția participanților și ce avantaje găsesc în aplicație?

În primul rând faptul că există o asemenea aplicație, apoi că am inclus un nomenclator vast de termeni specifici regulamentului, disponibili în toate meniurile aplicației, dar în mod special funcționalitatea de clonare proiecte și fluxuri, care reduc enorm volumul de muncă repetitiv al consultanților. Apoi factul că au aces direct la portalul de parteneri, pot oricând genera o licență demo pentru fiecare client și pot vedea într-un singur loc, fără să investească în infrastructura IT, situația tuturor proiectelor, proceselor, fluxurilor de care răspund.

Am remarcat că s-a discutat mult și despre interacțiunea cu subiecții. Ce oferiți în acest sens?

Noi am dezvoltat o funcționalitate în aplicație, înregistrare cerere subiecți, prin intermediul căreia orice persoană poate face o cerere către compania care utilizează DK GDPR, direct pe portalul dkgdpr.ro, acestea fiind înregistrate direct în aplicație, fără investiții suplimentare. Pentru clienții care doresc un portal de interacțiune cu subiecții, putem dezvolta o aplicație specifică, integrată cu celelalte sisteme informatice ale clienților, oferită ca și portal web, accesibilă prin orice browser sau aplicație mobilă, dezvoltată la cerere.

Ce configurație hardware și ce licențe software necesită aplicația DK GDPR?

DatKlas GDPR este oferită ca serviciu din cloudul HTSS, se accesează prin orice browser, deci nu necesită nicio aplicație locală sau vreo infrastructură pentru funcționare. În același timp, în cloudul nostru luăm toate măsurile de siguranță, inclusiv criptarea bazei de date Microsoft SQL.

DK GDPR este deja o soluție consacrată, ce noutăți mai aveți?

Am lansat în aceasta săptămână aplicația DataKlas ECR, care rezolvă o problemă fierbinte a zilelor noastre, raportarea automată A4200 la ANAF. Prin intermediul unui agent, colectăm automat rapoartele lunare pentru fiecare casă de marcat, fără a fi nevoie de intervenție umană. Aceste rapoarte se urcă într-un portal de unde se poate trimite la ANAF. În plus, aplicația oferă funcționalitatea de asset management, foarte utilă personalului de IT responsabil cu mentenanța parcului caselor de marcat.

Vă mulțumim pentru participare si vă mai așteptăm la evenimentele organizate de Universul Juridic. La ce alte evenimente intenționați să mai participați?

Noi o să venim în continuare la evenimentele organizate de Universul Juridic, acolo unde avem o soluție care să ajute companiile, cum sunt DataKlas GDPR și DataKlas ECR.

În aprilie 2019 o să ne vedeți în standul României la Messe Hanovra, unde o să prezentăm o soluție de microsegmentare și previziune churn, bazată pe tehnologii de Inteligență Artificială dar și la alte evenimente locale sau regionale, unde ne vom prezenta portofoliul de soluții software DataKlas.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *