Search
Joi 14 Noiembrie 2019
  • :
  • :

Raiffeisen Bank schimbă comisioanele pentru persoane fizice

crowd

Raiffeisen Bank modifică grila de taxe și comisioane pentru conturile curente, serviciile adiacente conturilor curente, dar și pentru plăți și alte operațiuni ale clienților săi persoane fizice, noua grilă fiind valabilă începând cu 17 martie 2015.

Astfel, abonamentul pentru serviciul Raiffeisen Smart Mobile va fi gratuit, costul plăților pe canale electronice va fi la cel mult 35% față de cel al operațiunilor la ghișeu, iar extrasul de cont electronic este disponibil gratuit.

Potrivit datelor băncii, principiul care a stat la baza acestor modificări este acela de a încuraja folosirea canalelor electronice și descurajarea operațiunilor cash sau la ghișeu. Astfel pentru operațiunile efectuate pe canale electronice (Raiffeisen Online și Raiffeisen Smart Mobile) costurile scad, în timp ce pentru operațiunile la ghișeu sau cu numerar costurile cresc.

“Raiffeisen Bank este consecventă promovării canalelor electronice de plată, așa cum o facem de ani buni, prin campaniile <<Viața fără cash>>. Romanii s-au obișnuit într-un procent mare cu noile tehnologii și vrem să-i încurajăm să le folosească, inclusiv prin politica de prețuri. Plățile electronice sunt comode, sigure și ieftine – pe scurt acesta ar fi mesajul acestei modificări în grila de comisionare a operațiunilor pentru clienții noștri persoane fizice”, a spus Cătălin Munteanu, director, Aria Clienți Persoane Fizice a Raiffeisen Bank.

Printre modificările grilei de comisioane se numără și: majorarea comisionului standard pentru retragere numerar de la ghișeele din agențiile Raiffeisen Bank, cât și din rețelele altor bănci; eliminarea taxei de regenerare PIN pentru toate tipurile de card de debit (între 0,5 lei și 10 lei în prezent); majorarea taxei de administrare pentru cardurile de debit Visa, MasterCard și Maestro de la 5 lei/an la 10 lei/an, doar dacă acestea sunt atașate conturilor curente standard (taxa 0 de administrare se păstrează dacă este primul card atașat unei opțiuni de cont curent); majorarea comisioanelor pentru operațiunile prin ordin de plată efectuate la ghișeu, în agențiile băncii.

Găsiți lista completă de tarife și comisioane pentru persoane fizice urmând linkul: http://www.raiffeisen.ro/persoane-fizice/taxe-si-comisioane-pf

Despre Raiffeisen Bank:

Raiffeisen Bank oferă produse și servicii financiare pentru aproximativ două milioane de clienți persoane fizice, 100.000 de IMM-uri și 7.700 de corporații. Banca are aproximativ 5.500 angajați și o rețea de 527 de unități în toată țara, peste 1.100 de ATM-uri și aproximativ 13.000 de EPOS-uri.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *