Search
Joi 16 Septembrie 2021
  • :
  • :

Reprezentanții Albu Legal, la un webinar organizat de Legal 500

Reprezentanți ai companiei de avocatură Albu Legal vor fi prezenți în calitate de speakeri la un webinar organizat de prestigiosul Legal 500, dedicat ariei de white-collar crime. Webinarul va avea loc pe data de 18 mai, orele 16.00.

Printre speakeri, Gabriel Albu (foto), fondatorul Albu Legal, cu o puternică experiență profesională dobândită în firme multinaționale de avocatură, precum și în practica independentă.

De asemenea, se va adresa auditoriului, Ana Sebov, în prezent liderul diviziei de spacialitate din cadrul companiei PwC România. Ea are peste 18 ani de experiență în audit și consultanță.

Totodată, va fi prezentă la seminarul web Adriana Georgescu, directorul Departamentului Litigii din cadrul OMV Petrom. Adriana a acumulat o experiență de peste 14 ani, atât ca avocat extern, cât și intern.

Un alt vorbitor va fi Ana Popescu, Senior Associate la Albu Legal. Ea a lucrat anterior la o firmă de avocatură de anvergură națională, dobândind experiență în materie de drept civil și comercial, precum și tranzacții comerciale sofisticate.

Munca de investigație implică numeroase probleme juridice și practice pentru care nu există întotdeauna o soluție corectă. În ultimii ani, organizațiile de toate dimensiunile, sectoarele și piețele s-au confruntat cu gestionarea investigațiilor interne, în contextul white collar crime și a riscurilor de conduită necorespunzătoare.

Seminarul web este conceput pentru a oferi consilierilor și profesioniștilor în domeniul riscului și conformității cu îndrumări cu privire la pașii practici care pot fi făcuți pentru a atenua, gestiona și depăși diferitele etape ale unei investigații în România, de la plângerea inițială până la rezultatul final.

În cadrul webinarului, vor fi discutate așteptările de guvernanță, conformitate și raportare personală, atunci când vine vorba de un risc crescut de fraudă și luare de mită. Sesiunea va analiza, de asemenea, aspectele practice cheie pe care angajatorii trebuie să le ia în considerare atunci când efectuează investigații multi-jurisdicționale într-un mediu de lucru la distanță și va oferi sfaturi pentru angajarea cu autoritățile și autoritățile de reglementare străine.

Punctele de discuție includ:

  • Declanșator de investigații interne și externe: sisteme de avertizare;
  • Impactul asupra răspunderii corporative;
  • Desfășurarea investigațiilor în timpurile Covid;
  • Vizualizare internă: abordarea preventivă și abordarea investigațională a problemelor specifice erei Covid;
  • Aspecte practice legate de interacțiunile cu autoritățile publice în timpul diferitelor investigații.



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *