Search
Miercuri 5 Noiembrie 2025
  • :
  • :

RTC Proffice Experience și-a reorganizat forța de vânzări

rtc-profficeLa un an de la preluarea conducerii RTC Proffice Experience, Gabriel Mureșanu anunță atingerea primelor obiective strategice asumate în septembrie 2012.

Gabriel Mureșanu a preluat inițiativa în derularea programului de relansare a brandului RTC Proffice Experience, anunțat de Oresa Ventures în aprilie 2012, și a finalizat prima etapă a acestui program, după primul an de mandat, constând în creșterea portofoliului de produse și reorganizarea forței de vânzări.

Astfel, în acest moment, compania  are un portofoliu de produse mărit cu peste 1.000 de noi repere – portofoliu ce poate fi consultat în noul catalog RTC – respectiv o forță de vânzări de o calitate și eficiență mult îmbunătățite.

„Extinderea gamei de produse precum și lansarea noului catalog RTC reprezintă numai o parte a procesului de relansare a companiei către nivelul de furnizor unic, de tip one-stop-shop de soluții complete pentru birou. Obiectivul nostru este să oferim clienților RTC un serviciu complet: calitate la cel mai bun preț și reduceri de cost prin centralizarea achizițiilor către un singur furnizor”, a declarat Gabriel Mureșanu, director general RTC Proffice Experience.

RTC și-a extins gama de produse livrabile de la papetărie la produse ce pot acoperi toate activitățile de suport ale unei activități de tip office și aici includem: curățenia birourilor (produse și echipamente de curățenie și igienă), confortul angajaților și protocol (cafea, apă, sucuri, electrocasnice de birou),  protecția muncii (echipamente de protecția muncii), articole promoționale și multe altele.

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *