Search
Miercuri 21 Februarie 2018
  • :
  • :

Selling luxury – Primul workshop din România despre industria luxului

Selling luxury – Primul workshop din Romania despre industria luxului

14 martie 2018 – Qreator

15:00 – 20:00

Afla informatii esentiale si insight-uri in primul workshop din Romania despre industria luxului – “Selling luxury” care va avea loc la Qreator by IQOS – o locatie destinata energiilor creative in cautare de noi oportunitati si perspective.

Selling luxury” este o sesiune interactiva care se axeaza pe transferul de cunostinte prin schimb de experienta. Workshop-ul este structurat in doua sesiuni, axate pe studii de caz, exemple de buna practica si analize, care sunt urmate de sesiuni interactive de intrebari si raspunsuri moderate care dureaza aproximativ 25 de minute, oferind in acest fel participantilor posbilitatea de a adapta continutul acestora la problemele si preocuparile lor specifice, crescand utilitatea si relevanta sesiunilor.

Si nu in ultimul rand veti avea posibilitatea sa socializati, sa schimbati impresii si idei atat cu speakerii, cat si cu participantii la workshop, reprezentanti ai unor companii de succes din Romania, in timpul pauzelor dintre sesiuni, savurand gustarile asortate si bauturile puse la dispozitie de catre partenerii nostri.

Produsele de lux au foarte mare legatura cu emotiile, performanta si atemporalitatea. Oamenii cumpara lux pentru a trai o experienta, pentru a-si implini o fantezie, pentru a obtine o anumita stare, nu doar un produs.

Consumatorii asteapta trei lucruri de la un brand de lux: Generozitate, Expertiza, Incredere. Acestea, odata implementate, au sporit in mod semnificativ cifra de afaceri a companiilor, fie ca provin din domenii precum Bijuterii, Orologerie, Moda, Cosmetice sau Ospitalitate.

 Modul in care produsul de lux este livrat este esential si se traduce prin:

  • Abilitati excelente de comunicare, insotite de cele mai bune cunostinte;
  • Capacitatea de a se conecta cu oamenii si de a dovedi generozitate si incredere;
  • Gravitas si prezenta exceptionala.

 Cui se adreseaza?

Workshop-ul se adreseaza atat celor care vor sa fie initiati in industria luxului, cat si celor care activeaza deja in domeniu, punand in discutie analize si subiecte de specialitate care vor fi esentiale in intelegerea mai buna a luxului.

 Scopul?

Scopul principal al acestui workshop nu este numai de a informa, dar ssi de a educa piata din Romania in ceea ce priveste industria de lux. Lipsa de cunostinte si experiente inca reprezinta un punct sensibil cand vine vorba despre servicii exclusiviste si abordari personalizate. Prin urmare, aceasta este o oportunitate de a face primul pas spre a oferi o metodologie necesara pentru cunoastere, care va conduce catre o mai buna activare in domeniu.

Agenda:

In cadrul acestui workshop tratam cat mai multe subiecte legate de industria luxului si raspundem la cateva intrebari esentiale:

  1. Universul luxului – origini, conglomerate
  2. Paradoxurile luxului – pret, locatie, comunicare, timpul, productie, raritatea, distributia
  3. Produsul de lux – un produs ca oricare altul
  4. Serviciile de lux
  5. Cum se construieste un brand de lux?
  6. Cum sa vinzi un produs de lux?
  7. Luxury retail – practici si studii de caz

 Beneficii ale participarii la acest curs: 

  • Vei intra in posesia cartii THE LUXURY BOOK, cadou;
  • Vei putea sa intelegi si sa iti rafinezi o idee despre universul luxului;
  • Vei putea sa identifici si ulterior sa adopti atitudinea si comportamentul care transmit valorile luxului in relatiile cu clientii;
  • Vei descoperi si vei simti importanta dimensiunilor personale si senzoriale in fiecare dintre experientele oferite clientilor;
  • Vei intelege cum sa imbunatatesti calitatea serviciilor – evaluarea, indrumarea si imbunatatirea de zi cu zi;
  • Te vei putea concentra pe dimensiunile umane si estetice, stalpii de excelenta ai relatiei cu clienții;
  • Vei putea identifica noi oportunitati de piata, potrivite afacerii tale.

 

Speaker:

– Tatiana Balaban –

  • CEO & Founder Luxury Adviser Group;
  • Autorul cartii “The Luxury Book” – prima publicatie din Romania despre industria de lux;
  • Promotor al industriei de lux in Romania;
  • Consilier, consultant si avocat al valorilor si integritatii brandurilor de lux;
  • Colaborator la cele mai prestigioase marci de lux din lume, precum Louis Vuitton si Gucci;
  • Specialist in managementul relatiilor cu clientii si excelenta in serviciile de lux;
  • Consilier in livrarea corespunzatoare a produselor de lux pentru satisfactia clientilor;
  • Absolvent Euro-MBA cu profilul Luxury Brand Management in Paris;
  • Trainer certificat oficial la Extreme Training Bucuresti;
  • Persoana orientata pe medii multiculturale;

Ce este luxul?

Cultul luxului este o practica veche, care dateaza inca de la inceputurile umanitatii, avandu-si originile intr-o lume in care sensul sau nu fusese inca stabilit sau definit. Cuvantul “lux” provine din latinescul “luxuria”, care se traduce prin “prisos, supra-abundenta, exces”. Prin urmare, luxul preia o calitate transcendenta referitoare la dorintele, visele si sperantele unei persoane.

Una dintre principalele caracteristici ale luxului este faptul ca acesta este calitativ si nu cantitativ. Facand parte din paradoxurile de lux, deficitul si calitatea sunt esentiale in aceasta industrie. Nu este vorba despre cat de mult se vinde, ci mai degraba despre ceea ce ofera si cui se adreseaza.

O alta caracteristica a luxului este ca transcende din obisnuit devenind o experienta extraordinara prin intermediul produselor speciale. Acest lucru uneste brandurile de lux cu produsele printr-o valoare emotionala, visatoare si plina de speranta a celor care cauta un stil de viata sofisticat. Important nu este neaparat pretul unui produs de lux, ci mai degraba modul in care aceasta experienta face consumatorii sa simta sau sa perceapa ideea de confort.

 

 




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *