Search
Miercuri 28 Iulie 2021
  • :
  • :

Topul celor mai buni furnizori de securitate cibernetică din lume

Pentru al doilea an consecutiv, Kaspersky s-a clasat pe locul întâi în topul Canalys Worldwide Vendor Benchmark, fiind astfel declarat cel mai bun furnizor de securitate cibernetică în funcție de satisfacția partenerilor. Compania a obținut un rating global de 87,8%.

Pe locurile următoare s-au clasat ESET (cu un rating de 87,4%), Trend Micro (78,9%), Check Point 976%) și Juniper Networks (73,1%).

Canalys este o firmă de analiști independenți de renume mondial. Canalys Worldwide Vendor Benchmark oferă un reper partenerilor de distribuție atunci când aceștia își selectează furnizori dintr-o serie de sectoare, inclusiv din domeniul securității cibernetice. Standardul de referință este o comparație obiectivă a programelor partenerilor din industrie, măsurând performanța furnizorilor într-o serie de categorii cheie.

Kaspersky a primit peste 679 de recenzii pentru programul său, o creștere de 588% în ultimele 12 luni.

Canalys a constatat la liderul clasamentului o îmbunătățire generală a performanțelor în ultimele 12 luni, compania obținând o creștere a scorului de 12% de la an la an. În clasamentul Canalys Worldwide Vendor Benchmark din 2020, Kaspersky a obținut cel mai mare scor în ceea ce privește disponibilitatea și furnizarea produselor (91,9%).

Desemnarea noastră, pentru al doilea an consecutiv, drept cel mai bun furnizor de securitate cibernetică la categoria Channel Satisfaction, reflectă investiția pe care am făcut-o în programul pentru parteneri Kaspersky United în ultimii doi ani

Alexander Moiseev, Chief Business Officer, Kaspersky

Capacitatea de a menține disponibilitatea produselor ridicată sub impactul blocajelor și restricțiilor cauzate de COVID-19 a devenit din ce în ce mai importantă în acest an. Compania a fost, de asemenea, foarte apreciată pentru eficiența gestionării conturilor (90,1%) și ușurința de a face afaceri (89,4%).

Cea mai mare creștere a ratingului de la an la an s-a văzut în capacitatea Kaspersky de a gestiona conflictele de canal (+ 15,1%). În ultimul an, scorurile au crescut și pentru activitățile de marketing și generarea de clienți potențiali (+ 14,5%) dar și pentru eficacitatea abordării în gestionarea conturilor partenerilor (+ 13,8%).




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *