Search
Miercuri 24 Aprilie 2019
  • :
  • :

Cosmetic Plant înregistrează creșteri cu 17%, respectiv peste 10,4 milioane de lei

Cosmetic Plant, unul dintre principalii producători locali de cosmetice, a înregistrat anul trecut un business în creștere cu cca. 17%, comparativ cu 2015, și mizează pe un avans cu cel puțin 10 procente a cifrei de afaceri în acest an.

Compania clujeană a raportat astfel un business de peste 10,4 milioane de (2,3 milioane de euro) în creștere față de 2015 când a atins o cifră de afaceri de 8,9 milioane de lei (2 milioane de euro). În ceea ce privește volumul produselor vândute, acesta s-a situat la cca. 1,2 milioane de unități.

Creșterea business-ului în 2016 a fost determinată de mai mulți factori. Printre aceștia se numără mărirea gamei sortimentale, creșterea notorietății brandului și lansarea livrărilor către lanțul de super și hipermarketuri Carrefour, în a doua jumătate a anului. De asemenea, creșterea gamei sortimentale Cosmetic Plant la majoritatea partenerilor a avut un efect benefic”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, în plus, că majorarea business-ului a fost impulsionată și de vânzările mari pentru produsele solare, odată cu lărgirea gamei cu produse bazate pe ulei de cocos BIO, acest lucru fiind facilitat și de condițiile meteorologice favorabile din lunile calde.

Și în cazul shop-ului nostru online, în 2016 am realizat o creștere cu 16% a vânzărilor, româncele fiind tot mai interesate de achiziția de produse cosmetice online. Raportat la cele mai bine vândute produse, cremele antirid sunt cele mai cerute, cu 57,4% din totalul produselor destinate îngrijirii tenului”, a mai spus Susana Laszlo.

În ceea ce privește exportuile companiei, reprezentanta Cosmetic Plant a subliniat, de asemenea, că anul 2016 a adus noi parteneriate în țări precum Spania și Grecia, dar și lărgirea gamei sortimentale către magazinele partenere din Ungaria, unde compania deține și o reprezentanță. În plus, de anul trecut produsele Cosmetic Plant sunt disponibile și pe alte două noi piețe, Franța și Cipru.

Gama de plajă și cea cu Argan/Aloe, în topul vânzărilor

Raportat la cele mai bine vândute produse pe parcursul anului trecut, gama de plajă a fost în topul livrărilor, alături de gama Aloe / Argan și gama BIOLIV. Gamele tradiționale Cătină și Gălbenele s-au situat, ca întodeauna, în topul vânzărilor companiei.

Cele mai mari creșteri comparativ cu 2015, de peste 20%, au fost înregistrate de către gamele anticelulită, plajă, BIOLIV și cea destinată îngrijirii părului”, a mai spus Susana Laszlo.

Afaceri în creştere și în acest an

În ceea ce priveşte business-ul companiei pentru 2017, Cosmetic Plant estimează, de asemenea, o creștere a cifrei de afaceri cu cel puțin 10 procente, la cca. 2,5 milioane de euro, cât și a numărului de produse vândute.

De asemenea, pentru anul în curs compania deja lucrează la lansarea a două noi game, cât și la facelift-ul uneia dintre cele existente.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *