Formula 1, parteneriat cu chinezii de la Tencent

Promotorii Formulei 1 au anunţat că au încheiat un parteneriat cu gigantul chinez al internetului Tencent, care va întări difuzarea “Marelui Circ” pe suporturile numerice în China.

“Tencent devine un nou partener media numeric pe piaţa chineză, ceea ce va permite Formulei 1 să întărească prezenţa sa într-o ţară cheie pentru creşterea pe termen lung a fanilor categoriei regină a sportului automobilistic”, se arată într-un comunicat difuzat înaintea Grand Prix-ului Chinei din acest weekend de la Shanghai.

“Acest parteneriat permite fanilor chinezi să urmărească cursele în direct pe PC şi pe platformele mobile, în special prin intermediul Tencent Sports, Tencent News, Tencent Video, QQLive şi Tian Tian Kuai Bao, pe platformele media sociale, cum este WeChat, şi pe platformele OTT (de difuzare directă prin internet fără operator), cum este QQ”, se arată în text.

WeChat, mesageria multifuncţională a Tencent, numără peste un miliard de conturi de utilizatori, cea mai mare comunitate online de la nivel mondial.

Două acorduri distincte au fost, de asemenea, semnate de Formula 1 cu Guangdong TV şi Shanghai TV.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *