Sanofi România a lansat Antinevralgic Forte, indicat pentru durerile de cap intense și migrene.Până la sfârșitul anului, compania are în plan vânzarea de peste 400.000 de unități din noul produs. Per ansamblu, Sanofi îsi dorește pentru brandul antinevralgic creșterea cu 3 puncte procentuale a cotei de piață la 20% și sporirea vânzărilor cu 20% pe total brand până la sfârșitul anului, în comparație cu 2012.
Antinevralgic Forte tratează eficient și rapid durerile de cap intense și migrenele, beneficiind de o formulă mai concentrată a celor trei substanțe active: acid acetilsalicilic 250 mg, paracetamol 250 mg și cafeină 50 mg.
“Lansarea Antinevralgic Forte este importantă atât din perspectiva consolidării, cât și a modernizării brandului Antinevralgic. Vorbim despre una dintre mărcile cu cea mai mare notorietate de pe piața românească, asociată de consumatori cu valori precum autenticitate, tradiție, eficiență și accesibilitate. Prin noua formulă, demonstrăm că acest nume are multe de spus pe segmentul de analgezice din România, este un brand care se extinde și care are obiective ambițioase”, a declarat Iulia Roșian, Director CHC Sanofi România.
Segmentul de durere este unul important în piața totală de OTC, reprezentând circa 18% (55 milioane euro) din aceasta.