Search
Joi 16 Septembrie 2021
  • :
  • :

Tinerii români, interesați să identifice oportunități pentru carieră. Numai nemții îi depășesc

România a adunat al doilea cel mai mare număr de vizitatori unici, după Germania, pe platforma Futureproof, lansată la începutul lunii mai în cele zece ţări europene în care este prezent grupul Deutsche Telekom. Proiectul își propune să îi inspire pe tineri să identifice oportunități pentru viitoarele cariere și să descopere abilități pe care ei nu le-au valorificat încă.

Astfel, la data de 30 iunie 2021 platforma numărase aproape 109.000 de vizitatori unici pe versiunea în limba română a aplicaţiei. Spre comparaţie, pagina în limba germană a înregistrat peste 203.000 de unici, iar pe locul 3 s-a clasat pagina în limba poloneză cu puțin peste 106.000 de unici.

În centrul proiectului Futureproof se află un instrument digital cu acces gratuit (futurefeed.telekom.com/ro-RO) care ajută Generația Z să înțeleagă mai bine abilitățile și modul în care acestea sunt conectate la oportunitățile viitoare de carieră.

Aplicaţia îi ajută pe tineri să înțeleagă cum pasiunile, abilitățile, talentele și personalitatea  contribuie fundamental la formarea lor profesională și în alegerea celei mai bune modalități de a folosi aceste atribute personale în carierele  viitoare. De asemenea, rezultatele cumulatei prezintă o perspectivă unică asupra Generației Z, identificând tendințele și schimbările importante din piața muncii și oferind noi perspective printr-o experiență personalizată și construită după principiile gamificării.

Le mulţumim tinerilor care au accesat platforma Futureproof în această perioadă şi sperăm că le-a oferit o perspectivă utilă sau le-a confirmat abordarea actuală. Ne bucurăm că putem veni în sprijinul Generației Z cu astfel de iniţiative şi proiecte care să îi ajute pe tineri să se autodefinească mai bine şi să îşi pună în valoare pasiunile și abilitățile individuale.

Andreas Elsner, Chief Commercial Officer Residential Marketing & National Sales Telekom Romania

Peste 117.000 de profile individuale au fost create în aplicaţie, cumulat, pe cele zece ţări în care activează Deutsche Telekom. 36% dintre respondenţi au un profil de educator – au abilităţi de comunicare şi împărtăşire a cunoştinţelor cu alţii. 21% au arătat abilităţi de lideri, manageri, iar 14% au relevat înclinaţii artistice şi creative.

Proiectul Futureproof a fost dezvoltat în parteneriat cu personalități din rândul Generației Z, dar și cu un grup de experți în resurse umane. Acesta urmărește conectarea utilizatorilor și oferirea unui acces facil la o serie de materiale inspiraționale și instrumente pentru descoperirea abilităților necesare în conturarea viitoarei cariere. Proiectul este susținut de artista Billie Eilish, câștigătoare a șapte premii Grammy.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *