Search
Joi 16 Septembrie 2021
  • :
  • :

Clienții Vodafone pot beneficia de reduceri la H&M, Sensiblu sau Pizza Hut

Vodafone Club a anunțat, pentru această vară, noi oferte pentru toți clienții. Aceștia trebuie doar să instaleze aplicația My Vodafone pentru a beneficia de reduceri pentru călătorii, modă și frumusețe de la brand-uri precum H&M, Cocktail Holidays, Lamonza sau Sensiblu, împreună cu oferte exclusive pentru dispozitive destinate caselor inteligente (Xiaomi), mâncare (Pizza Hut și tazz) și divertisment (Cinema City).

De exemplu, Vodafone Club oferă 15% discount pentru o serie de destinații de vacanță de la Cocktail Holidays, dar și pentru cumpărături de la H&M, precum și 20% discount pentru produsele achiziționate din magazinul online Lamonza. Mai mult, fanii tehnologiei pot beneficia de până la 31% discount pentru dispozitive Xiaomi (robot de aspirare, scooter sau smartwatch), în timp ce pasionații de film se pot bucura de 50% discount pentru bilete la Cinema City. În ceea ce privește reducerile pentru mâncare, utilizatorii pot opta pentru 20% discount la Pizza Hut și 50 Ron reducere la tazz. Întreaga listă de parteneri și reduceri este disponibilă în aplicația mobilă My Vodafone, în secțiunea Vodafone Club.

Noua campanie este promovată prin spoturi TV care arată bucăți din viață și care transmit faptul că oricine se poate bronza perfect, chiar dacă nu toată lumea este model. Bunicii pot descoperi destinații noi la orice vârstă. Bărbații își pot lăsa sentimentele libere și pot plânge atunci când sunt impresionați de un film. Mamele pot comanda cina dacă sunt prea ocupate să o gătească și se pot relaxa când au un gadget care face treburile casnice. Toate acestea sunt facilitate de ofertele extraordinare disponibile în programul de loialitate: reduceri la produsele de protecție solară, excursii, bilete la cinematograf, alimente și dispozitive pentru o casă inteligentă. Noua campanie promoțională  reiterează angajamentul Vodafone de a sprijini incluziunea pentru toți.

Vodafone este un operator de servicii mobile și fixe și totodată furnizor de servicii IoT, care operează rețele mobile și fixe în 21 de țări. La 30 iunie 2021, grupul avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienți ai serviciilor TV și peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Vodafone România a realizat, în trimestrul încheiat la 30 iunie 2021, venituri din servicii în valoare de 190,9 milioane de euro, iar acestea „continuă să fie stabile pe evoluția trimestrială”, a anunțat, într-un comunicat, operatorul telecom. Baza de clienți a companiei a atins valoarea de 11,2 milioane de clienți la 30 iunie 2021.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *