Search
Miercuri 28 Iulie 2021
  • :
  • :

Somonul sahimi, dorada și tonul sunt vedete în piața de seafood

Românii care cumpără pește oceanic și fructe de mare își îndreaptă atenția, în prezent, către somon sashimi, dorada, șalău, ton și macrou, după ce în săptămâna Paștelui au preferat somonul afumat sau icrele de somon sălbatic, rezultă dintr-o analiză a magazinului Alfredo Seafood. Potrivit studiului, tendința actuală se va menține.

Compania, lansată în noiembrie 2019, a avut un prim an cu vânzări în valoare de 100.000 de euro, impulsionate de perioada stării de urgență și de restricțiile impuse odată cu declararea pandemiei. În 2020, vârful de vânzări pe platforma online Alfredo Seafood a fost înregistrat în aprilie, în plin lockdown. Atunci s-au achiziționat cu 70% mai multe produse decât în luna precedentă, iar valoarea vânzărilor s-a ridicat circa 30.500 euro, rezultați din 800 de comenzi.

Cred că partea de comerț online va continua să se mențină la cote mai ridicate față de situația dinainte de pandemie. E un segment care se află în plină dezvoltare, dar încă suntem în urmă față de alte piețe.

Mihai Cristian Dărmănescu, fondator al Alfredo Seafood

Managementul estimează că vânzările magazinului online se vor situa la aproximativ 50.000 de euro la finele primului semestru din 2021, mai mici decât cele aferente aceluiași interval din 2020. În acea perioadă, valoarea a fost de 74.000 euro, scădere firească ținând cont de particularitățile primelor șase luni din 2020, marcate puternic de restricțiile de deplasare și închiderea HoReCa, fapt ce a dus la o explozie a comenzilor online.

„Am investit în jur de 51.000 euro în acest proiect, cost care include implementarea și administrarea platformei online, transportul produselor și partea de promovare și avem în plan să investim cel puțin încă 10.000 de euro anul acesta, în îmbunătățiri”, au spus oficialii platformei.

„În prezent, majoritatea celor care comandă prin magazinul online Alfredo Seafood sunt clienți care ne cunosc brandul și au încredere în produsele noastre. În perioada lockdown-ului, vânzările magazinelor online de alimente au crescut foarte mult, iar această majorare s-a văzut și în cazul nostru. În acea perioadă, aveam câte 300 de comenzi pe zi. Acum, odată cu relaxarea, am ajuns la circa 100 de comenzi pe săptămână, dar acesta este un fapt normal”, au precizat aceștia.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *