Search
Sambata 16 Octombrie 2021
  • :
  • :

Intenția de achiziție a unei case de vacanță pe Litoral a crescut în pandemie

Majoritatea (78%) celor care se gândesc la achiziția unei case de vacanță  preferă ca aceasta să fie pe litoralul românesc, relevă un studiu realizat de dezvoltatorul imobiliar  Certion, cu sprijinul Mia Marketing.

Intenția de achiziție a crescut la 51% în timpul pandemiei, iar printre motivele de selecție a unei astfel de achiziții sunt accesul rapid (40%), initimitatea pentru familie (49%), disponibilitatea oricând (49%) și faptul că o parte din stațiuni se află în curs de modernizare (37%). În lista acestora, Olimp este creditat cu faptul că este aerist și are zone verzi, peste 70% dintre cei intervievați remarcând potențialul de modernizare.

Olimp-Neptun a început procesul de transformare al nucleului unui „litoral smart” care utilizează în mod inteligent potențialul de la Marea Neagră, se arată într-un comunicat publicat de reprezentanții dezvoltatorului. „Cu investiții totale de peste 45 milioane de euro pentru următorii 4 ani, compania Certion va juca un rol major prin viziunea celor 4 proiecte rezidențiale în conturarea și revitalizarea zonei Olimp-Neptun ce vor permite valorificarea experienței litoralului pe întregul an”, menționează comunicatul citat.

Credem că de aici, de la Olimp-Neptun se poate schimba întreaga paradigmă a modului în care experimentăm litoralul. Nu trebuie să ne limităm la cele câteva luni de sezon, pentru că zona este atractivă întregul an. Pregătim încă din această fază infrastructura necesară pentru schimbările care vor urma: parteneriate cu branduri puternice din HORECA, cu operatori de retail (fashion, accesorii etc), operatori de servicii de wellbeing și SPA.  Toate aceste parteneriate vor completa ansamblul de facilități atât pentru cei interesați de o vacanță pe termen scurt cât și pentru cei care își doresc să devină rezidenți sau să realizeze o investiție cu valoare adăugată.

Bogdan Căruntu, Director de Creație Certion

Estimările companiei imobiliare arată că pentru Olimp, creșterea ar putea fi de aproximativ 20% pe an, gradual, pe măsură ce apar facilități noi în zonă, în linie cu proiecte similare din alte țări cu experiență în valorificarea all seasons a litoralului.

Există în mod clar o fereastră de oportunitate pentru dezvoltarea zonei Olimp. Olimp de 4 sezoane este în linie cu tendința evidențiată de preferințele publicului. Marea poate fi o alternativă de petrecere a timpului liber oricând, iar faptul că peste o treime dintre clienți văd utilitatea celei de a doua case ca pe o oază de retragere și relaxare (31%) confirmă ideea de sezon perpetuu.

Cătălin Scripcaru, President & CEO Certion

Cele 4 proiecte Certion sunt Vogh Olimp aflat în construcție, Galileo care se pregătește de startul construcției, iar Lago Neptun și Pharos Olimp urmează a fi lansate în perioada următoare.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *