Search
Vineri 15 Octombrie 2021
  • :
  • :

Soluția digitală prin care clienții cumpără pe loc și plătesc mai târziu

Creditorul phygital TBI Bank se aliază cu platforma de comerț electronic Gomag pentru a oferi o soluție digitală integrată retailerilor offline și online.

„Prin acest parteneriat, toți comercianții, fie că este vorba de produse electronice, fashion, mobilă, produse pentru casă, servicii sau articole sportive, își pot consolida prezența în mediul digital, prin intermediul website-ului propriu care să susțină creșterea vânzărilor, cu ajutorul platformei de eCommerce oferită de Gomag”, se arată într-un comunicat al companiei bancare. În același timp, clienții business ai Gomag, împreună cu toți comercianții care vor deschide în viitor magazine online prin intermediul platformei de comerț electronic, vor beneficia de soluția TBIPay.

Astfel, „comercianții își pot crește vânzările oferind clienților posibilitatea să cumpere pe loc ceea ce își doresc și să plătească mai târziu, într-un proces simplu și convenabil, fără documente suplimentare și fără drumuri la bancă, plătind ulterior în rate adaptate la propriul buget”, menționează comunicatul citat.

TBIPay este o soluție de plată care s-a dovedit eficientă pentru mii de comercianți din toate industriile, care și-au crescut astfel vânzările și au îmbunătățit experiența de cumpărare oferită clienților. Procesul este simplu și extrem de rapid atât pentru comercianți, cât și pentru clienți, finanțând achiziția în câteva minute și transformând pe loc vizitatorii în clienți. Parteneriatul cu Gomag va oferi retailerilor, indiferent de mărime și cifră de afaceri, acces la serviciile similare celor de care se bucură mărcile globale de retail

Ionuț Sabadac, Head of Merchant Solutions la TBI

Soluțiile integrate Gomag și TBIPay vor ajuta comercianții existenți și noi să își consolideze prezența digitală pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților și pot avea o contribuție semnificativă la creșterea vânzărilor în mediul fizic, dar și digital, prin extinderea bazei de clienți și creșterea valorii medii a coșului de cumpărături.

Românii fac cumpărături online din diverse motive și sunt din ce în ce mai încrezători în deciziile lor. Dar întrebarea constantă pe care o are orice comerciant este cum să convingă clienții să aleagă magazinul lor? Prin parteneriatul cu TBI, suntem încrezători că retailerii din platforma Gomag pot oferi motive bune clienților să cumpere din magazinul lor online, ușor și fără griji. Și partea cea mai bună este că, în acest fel, își pot încuraja clienții să cumpere mai mult, să crească valoarea medie a unei achiziții și, prin urmare, să își crească profiturile.

Cosmin Daraban, CEO Gomag

Membru al grupului 4finance, TBI Bank se adresează consumatorilor, comercianților și IMM-urilor prin acordarea de finanțare și soluții încorporate disponibile într-o rețea extinsă de canale și platforme ‘phygital‘ (online și in-store). În prezent, operează în România, Bulgaria, Germania, Danemarca, Suedia, Polonia și Lituania. Are o rețea proprie de peste 300 de sucursale și derulează parteneriate cu peste 11.000 de retaileri și comercianți mici și mari. TBI Bank a deservit anul trecut peste 1 milion de clienți și a acordat aproape 500.000 de împrumuturi.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *