Search
Joi 16 Septembrie 2021
  • :
  • :

Ascendis gestionează prin aplicația Oraroo peste 6.000 de proiecte

Oraroo, aplicția-fanion a companiei Oraroo Software, anunță că a devenit instrumentul de bază pentru planificarea și urmărirea executării proiectelor, determinând creșterea satisfacției clienților prin planificarea calendaristică a sesiunilor direct de către responsabilul de cont, cât și prin eliminarea situațiilor de pierdere oportunități din cauza unor suprapuneri resurse sau erori de comunicare. De asemenea, prin utilizarea soluției Oraoo, se  reduce efortul de gestiune administrativă a evidenței facturărilor.

Unul dintre exemplele relevante din baza de clienți ai Oraroo este Ascendis, care a reușit după implementarea Oraroo, să-și gestioneze pentru livrare peste 6.000 de proiecte.

Ascendis este una din cele mai mari firme de training și consultanță din România, care are o echipă de 100 de persoane, în majoritate consultanții/traineri, care lucrează în general autonom, pe proiecte de durate mici (de câteva zile). Planificarea livrărilor de training-uri necesită un efort operațional foarte mare din partea echipei de suport și uneori fără rezultatele scontate, având un potențial impact negativ asupra relației cu clienții.

Oraroo a fost implementat în Ascendis la începutul anului 2020. Platforma permite planificarea, direct de către responsabilii de cont, a trainerilor pentru prestarea sesiunilor de formare. Comunicarea cu consultanții referitor la rezervări și planificări se realizează în Oraroo, cât și automat, în agenda lor, în Outlook.

Implementarea Oraroo a făcut că procesul de livrare să devină determinist și sustenabil, fără creșterea necesarului de efort administrativ. S-au mai eliminat și situațiile de pierdere oportunități din cauza unor erori de suprapunere resurse sau erori de comunicare.

Suplimentar, o parte din efortul administrativ a putut fi reorientat și s-a realizat și o evidență training-urilor efectuate și nefacturate. În acest fel s-a obținut și o abordare sistemică a procesului de facturare și eliminare a întârzierilor asociate.

„Cu Cristian Mîndricelu și Bogdan Marin, fondatorii Oraroo, mă cunosc de foarte mulți ani. Viețile noastre profesionale s-au intersectat în trecut la companii mari pentru care am lucrat împreuna în proiecte de success, implementând aplicații software de business. Astfel încât atunci când mi-au povestit de Oraroo, soluția lor de gestiune a muncii, proiectelor și automatizare în HR, am fost foarte interesat.

Ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost faptul că nevoile noastre și-au găsit rapid rezolvarea în funcționalitățile platformei, care ne oferă o planificare mai bună a resurselor interne și o evidență a alocării consultanților pe fiecare proiect. La Ascendis avem mai mult de 100 consultanți, 200 proiecte în paralel, iar Oraroo ne permite să avem o evidență clară a volumului de muncă și disponibilității angajaților noștri.

După primele zile de lucru cu Oraroo, am decis că „ce nu se află în Oraroo, nu există!”. Folosim deja de 1 an și este foarte ușor de folosit, intuitiv, la costuri foarte accesibile. Este integrat cu mediul nostru Microsoft și se află în cloud, așa încât nu avem nevoie de personal IT. „ a declarat Andrei Goşu, Managing Partner în cadrul Ascendis.

„Apreciem încrederea echipei Ascendis în Oraroo și suntem încântați că în colaborarea noastră pe termen lung, realizăm soluții ce cresc productivitatea și permit concentrarea fără griji pe creșterea afacerii”, a spus Cristian Mîndricelu (foto), coFounder Oraroo.

Despre Ascendis

Înființată în urmă cu 23 de ani, una din cele mai mari firme de training și consultanță din România, compania Ascendis are în prezent linii de business în training, coaching, consultanță, team building, microlearning, certificări HR, LSS, și Agile.

Indiferent de cerințele diverse și complexe ale cerințelor, Ascendis combină în serviciile sale metodologii și instrumente moderne de învățare împreuna cu consultanți cu experiența.

Despre Oraroo Software

Oraroo Software este o companie tehnologică de nișă specializată pe dezvoltarea de soluții software care optimizează modelele de lucru la distanță ale companiilor de servicii creative prin aplicații destimate gestionării muncii. Firma are doi ani de vechime pe piață, fucnționează cu o echipă de 7 angajați, având în 2020 o cifră de afaceri de aproape 1,5 milioane lei.

Abordând nevoile de mai sus, Oraroo își propune să îmbunătățească performanțele operaționale și financiare ale companiilor de servicii profesionale și unește într-un singur sistem managementul de proiect, gestionarea resurselor, tarifarea și facturarea contractelor, administrarea forței de muncă, Business Intelligence și integrarea cu sistemele existente.




Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *